+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, سیاسی > نارضایتی گرجی ها از ناکارآمدی دولت گرجستان

نارضایتی گرجی ها از ناکارآمدی دولت گرجستان

19 آبان 1393 1 دیدگاه    اقتصادی, خبر, سیاسی

از راست: گیورگی مارگولاشویلی (رییس جمهور)، بیدزینا ایوانیشویلی (نخست وزیر سابق) و ایراکلی قریباشویلی (نخست وزیر)

‘رادیو تجارت’ گرجستان طی یک پژوهش، نظر شهروندان را در رابطه با فعالیت های دو سال گذشته دولت ارزیابی کرده است؛ این تحقیق با رویکردی اقتصادی و اجتماعی انجام گرفته و بیشتر شرکت کنندگان در آن، از اقدامات دولت فعلی، که ائتلاف حاکم ‘رویای گرجی’ را نمایندگی می کند، رضایت نداشته و اقدامات دولت را بی اثر دانسته اند.

رادیو تجارت، در این پژوهش، از مخاطبان خود پرسیده است، “اقدامات دولت، طی دو سال گذشته را، چگونه ارزیابی می کنید؟” و پاسخ اکثریت شرکت کنندگان به این سوال منفی بوده است.

رادیو تجارت همچنین از مخاطبان خود پرسیده است، “به نظر شما اقدامات کدام یک از وزارتخانه ها در دو سال گذشته موثرتر بوده است؟” که 31% از شرکت کنندگان، اقدامات وزارت بهداشت، کار و امور اجتماعی، 18% وزارت انرژی، 13% وزارت کشاوزی، 2% وزارت اقتصاد و توسعه پایدار، 2% وزارت دارایی، 1% وزارت زیرساخت ها و توسعه منطقه ای را مثبت ارزیابی کرده اند و 33% شرکت کنندگان نیز گفته اند که از اقدامات هیچ یک از وزارتخانه ها رضایت ندارند.

نتایج این پژوهش در حالی اعلام شد که چندی پیش، ‘ایراکلی قریباشویلی’، نخست وزیر گرجستان، در گزارشی از عملکرد دو ساله دولت دفاع کرد و گفت: طی این مدت، کسب و کارها از فشار سیاسی رها شده اند و رتبه های بین المللی در عملکرد اقتصادی بهبود یافته است.

نخست وزیر گرجستان در گزارش خود همچنین، افزایش صادرات را نیز از دیگر دستاوردهای دولت در دو سال گذشته اعلام کرده بود.

  1. جاوید
    1 آذر 1393 در 12:49 | #1

    دولت جدید واقعا افتضاح عمل میکند؛ صد رحمت به میخاییل ساکاشویلی اون باز کارش درست بود و روابط آزادانه با کشورهای زیادی داشت
    اما دولت کنونی همش در فکر رابطه با روسیه است….

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,