+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی > رئیس جمهور: تنش در قفقاز شمالی به گرجستان منتقل نمی شود

رئیس جمهور: تنش در قفقاز شمالی به گرجستان منتقل نمی شود

9 شهریور 1391 1 دیدگاه    خبر, سیاسی

میخائیل ساکاشویلی، رئیس جمهور گرجستان

در پی ورود یک گروه مسلح ناشناس به گرجستان از محدوده داغستان روسیه و درگیری شدید بین آنها و نیروهای دولتی، رئیس جمهور گرجستان ‘میخائیل ساکاشویلی’، چهارشنبه شب اعلام کرد: تنش در قفقاز شمالی به گرجستان منتقل نمی شود.

رئیس جمهور گرجستان افزود: امروز ما در شرایط متفاوتی نسبت به دهه 90 قرار داریم. در آن زمان هر یک از همسایگان ما به راحتی میتوانست خشونت و نا امنی را به داخل گرجستان منتقل کند که منجر به جنگ های داخلی و اشغال مناطق آبخازیا و اوستیای جنوبی شد، اما امروز دولت من به هیچ وجه اجازه انتقال بی ثباتی حاکم در قفقاز شمالی را به درون مرزهای گرجستان نخواهد داد.

رئیس جمهور ادامه داد: ما به عنوان یک کشور مستقل در منطقه قفقاز، چشم انداز بلندی را از آینده برای خود ترسیم کرده ایم و برنامه های بسیاری برای آن داریم و به هیچ گروه مسلحی اجازه ورود به خاک گرجستان و ایجاد ناامنی را نخواهیم داد.

رئیس جمهور ساکاشویلی گفت: همه ما، من و دولتم و همه کسانی که در این کشور امن زندگی میکنند، سرباز گرجستان هستیم و از صلح و آزادی دفاع خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ترند

  1. سعید خانلری
    10 شهریور 1391 در 21:48 | #1

    بیخیال جنگ و تنش. دنیا داره منفجر میشه از نفرت آدما. بابا دوستی و صلحم یه روی سکه هستا!!!

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,