+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, اقتصادی, خبر > بیانیه شهرداری تفلیس در رابطه با اعتصاب رانندگان شرکت اتوبوسرانی

بیانیه شهرداری تفلیس در رابطه با اعتصاب رانندگان شرکت اتوبوسرانی

ساختمان شهرداری تفلیس

در پی اعتصاب رانندگان شرکت اتوبوسرانی، شهرداری تفلیس با انتشار بیانیه ای از عدم وجود امکان افزایش دستمزد کارکنان این شرکت در سال جاری خبر داد.

شهرداری تفلیس در این بیانیه ضمن موافقت با 16 ماده از 17 ماده اعتراض نامه رانندگان آورده است: پس از افزایش دستمزد رانندگان شرکت اتوبوسرانی در ماه ژوئیه سال جاری، در حال حاضر رانندگان اتوبوس های کوچک 800 لاری و رانندگان اتوبوس های بزرگ 900 لاری برای 12 روز کار در ماه دریافت می کنند و افزایش این مبلغ تنها در صورت پیش بینی محل تامین آن در لایحه بودجه سال 2013 توسط دولت و در سال آینده ممکن خواهد بود.

در بخش دیگری از این بیانیه، شهرداری تفلیس ضمن عذرخواهی از شهروندان به دلیل مشکلات ناشی از اعتصاب رانندگان از گروه های سیاسی خواسته است که از این اعتصاب در جهت اهداف خود بهره برداری ننمایند.

منبع: روستاوی 2

  1. 20 آذر 1391 در 08:05 | #1

    پس چطور میگن درآمدا تو گرجستان کمه، با اون نرخ تورم زیر صفر این حقوق ماهیانه اونم بابت 12 روز رانندگی اتوبوس شهری خیلی زیاد نیست؟

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,