+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, گردشگری > تمدید قرارداد نگهداری فرودگاه تفلیس و افتتاح باند جدید فرودگاه بین المللی کوتایسی

تمدید قرارداد نگهداری فرودگاه تفلیس و افتتاح باند جدید فرودگاه بین المللی کوتایسی

8 شهریور 1391 دیدگاه ها مسدود است    اقتصادی, خبر, گردشگری

فرودگاه بین المللی تفلیس

شرکت ‘تاو’ که مدیریت و نگهداری فرودگاه تفلیس را بر عهده دارد از تمدید قرارداد این شرکت تا ماه نوامبر سال 2037 خبر داد.

این شرکت اعلام کرد که تمدید قرارداد این شرکت به دلیل سرمایه گذاری 65 میلیون دلاری در بازسازی باند دوم فرودگاه بین المللی تفلیس بوده است. عملیات بازسازی این باند تا پایان ماه سپتامبر آغاز و در کمتر از دو سال به پایان میرسد.

فرودگاه بین المللی تفلیس دارای دو باند است که یکی از آنها به دلیل وضعیت نامناسب در حال حاضر استفاده نمیشود و شرکت ‘تاو’ بازسازی آن را به عهده گرفته است.

همچنین در مراسمی با حضور رئیس جمهور ساکاشویلی و با فرود یک فروند هواپیمای بوئینگ 747، باند جدید فرودگاه بین المللی کوتایسی به طول 2.6 کیلومتر افتتاح شد.

رئیس جمهور ساکاشویلی در این مراسم گفت: فرودگاه بین المللی کوتایسی بزرگترین و ارزانترین فرودگاه گرجستان خواهد بود. رئیس جمهور در ادامه با تشویق شرکت های هواپیمایی برای کاهش قیمت گفت در حال حاضر تنها 3 تا 5 درصد مردم برای سفر از هواپیما استفاده میکنند که با کاهش هزینه های پرواز میتوانیم امکان سفر با هواپیما را برای تعداد بیشتری از مردم فراهم کنیم.

عملیات ساخت ترمینال مسافری فرودگاه بین المللی کوتایسی تا اواخر ماه سپتامبر به پایان خواهد رسید و در 27 سپتامبر با پرواز کوتایسی-کیف هواپیمایی ‘بیز ایر’ این فرودگاه رسما آغاز به کار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ترند (12)

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,