+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی > دیدار وزرای امور خارجه گرجستان و ایران

دیدار وزرای امور خارجه گرجستان و ایران

7 مهر 1391 1 دیدگاه    خبر, سیاسی

در حاشيه برگزاري مجمع عمومي سازمان ملل متحد در نيويورك، عصر پنج‌شنبه وزرای امور خارجه گرجستان و ایران در ديدار خود از روابط نزديك و دوستانه تفلیس ـ تهران ابراز رضايت كردند.

وزير امور خارجه گرجستان در اين ديدار اظهار كرد: روابط ايران و گرجستان الگو و نمونه است و مايليم اين روابط بيش از پيش توسعه يابد.

آقای واشادزه نسبت به همكاري دو كشور در حوزه كشاورزي، حضور بيش‌تر شركت‌هاي ايراني در گرجستان و افزايش سفر گردشگران ابراز خشنودي كرد و خواستار توسعه حمل و نقل هوايي ميان دو كشور شد.

آقای صالحي وزیر امور خارجه ایران نیز در اين ديدار با ابراز رضايت از روابط نزديك و دوستانه ميان دو كشور گفت: لازم است برمبناي اين روابط حسنه و متناسب با آن، همكاري‌هاي اقتصادي، فرهنگي، علمي و فن‌آوري ميان دو طرف گسترش يابد.

در اين ديدار دو طرف بر ضرورت ايجاد زمينه و تسهيلات لازم براي افزايش سفر گردشگران و ارتقاي سطح ارتباط مردم با مردم تاكيد كردند.

رايزني و بيان ديدگاه‌ها درباره تحولات بين‌المللي و چالش‌هاي موجود در جهان و مسائل منطقه‌يي از جمله قفقاز از محورهاي مطروحه در اين مذاكرات بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

  1. مهاجر
    8 مهر 1391 در 14:39 | #1

    پس چی میگن بعضی از این شرکتها و وبلاگای فارسی که گرجستان سخت میگیره یا پشیمون شده از لغو روادید و اقامت دادن. اینا که میگن استقبال هم میکنیم!

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,