+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر > سنجش سرعت اینترنت در گرجستان

سنجش سرعت اینترنت در گرجستان

20 دی 1391 1 دیدگاه    خبر

کمیسیون ملی ارتباطات گرجستان (GNCC) با همکاری متخصصین بین المللی، یک طرح تحقیقاتی 3 ماهه را برای سنجش سرعت دسترسی شهروندان به اینترنت اجرا خواهد کرد. این طرح 3 ماهه از فوریه سال جاری آغاز خواهد شد.

دبیر کمیسیون ملی ارتباطات با اعلام اینکه شرکتهای ‘نیو نتورکز‘، ‘سیلک نت‘ و ‘قفقاز آنلاین‘ در اجرای این طرح همکاری خواهند داشت، از نصب تجهیزات خاص در نقطه دسترسی برخی کاربران این شرکتها در شهرهای تفلیس، باتومی و کوتایسی، برای سنجش دقیق سرعت دسترسی به اینترنت خبر داد.

علیرغم بالاتر بودن سرعت دسترسی به اینترنت در گرجستان نسبت به برخی کشورهای همسایه از جمله ارمنستان و ایران، بسیاری از کاربران اینترنت در ماه های اخیر نسبت به کندی سرعت اینترنت و قیمت بالای خدمات دسترسی به اینترنت اعتراض کرده بودند.

منبع: رادیو تجارت

  1. محسن
    22 دی 1391 در 14:08 | #1

    سلام
    به این جمله دقت کنید:
    “علیرغم بالاتر بودن سرعت دسترسی به اینترنت در گرجستان نسبت به برخی کشورهای همسایه از جمله ارمنستان و ایران، بسیاری از کاربران اینترنت در ماه های اخیر نسبت به کندی سرعت اینترنت و قیمت بالای خدمات دسترسی به اینترنت اعتراض کرده بودند.”
    حالا تاسف بخورید به حال خودمون با این اینترنتمون تو ایران!

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,