+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری > بانک مرکزی گرجستان برای ‘اینوست بانک’ مدیر موقت تعیین کرد

بانک مرکزی گرجستان برای ‘اینوست بانک’ مدیر موقت تعیین کرد

13 آبان 1392 دیدگاه ها مسدود است    اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری

گیورگی کاداگیدزه، رئیس بانک مرکزی گرجستان

‘گیورگی کاداگیدزه’ رئیس بانک مرکزی گرجستان با اعلام اینکه وقوع تخلف در ‘اینوست بانک’ محرز شده است، از تعیین مدیر موقت برای این بانک و برکناری برخی از مدیران قبلی خبر داد.

رئیس بانک مرکزی گرجستان افزود، مدیریت موقت سعی خواهد کرد تا با هماهنگی سهامداران، وضعیت موجود را اصلاح و شرایط بانک را با الزامات قانونی تطبیق دهد و چناچه این نتیجه حاصل شود، مدیریت بانک به سهامداران آن باز گردانده خواهد شد؛ اما اگر مدیریت موقت تعیین شده و بانک مرکزی به این نتیجه برسند که امکان اصلاح وضعیت موجود در این بانک وجود ندارد، ‘اینوست بانک’ در معرض فروش قرار گرفته و به سهامداران جدید واگذار خواهد شد.

چندی پیش روزنامه ‘وال استریت ژورنال’ طی مقاله ای با انتقاد از سرمایه گذاری ایرانیان در گرجستان، ‘اینوست بانک’ و ‘هواپیمایی فلای جرجیا’ که سهامداران آنها از اتباع ایران هستند را به همکاری با ‘دولت ایران’ متهم کرده بود.

منبع: رادیو تجارت

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,