+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, اقتصادی, خبر, گردشگری > تهدید به اعتصاب کارگران راه آهن گرجستان

تهدید به اعتصاب کارگران راه آهن گرجستان

تهدید به اعتصاب کارگران راه آهن گرجستان

‘اتحادیه کارگران راه آهن گرجستان’، پس از جلسه ای که امروز برگزار شد اعلام کرد، در صورتی که به خواسته های این اتحادیه توجهی نشود، از اعضای خود خواهد خواست که در روز 14 نوامبر دست به اعتصاب بزنند.

بر اساس اطلاعیه ای که از سوی این اتحادیه منتشر شده است، عمده خواسته های اعضای آن شامل تغییر مدیریت راه آهن، پرداخت حقوق معوق، پرداخت حق اضافه کاری و همچنین اختصاص حق تجربه کار و خدمات است.

اتحادیه کارگران راه آهن گرجستان نزدیک به 6000 عضو دارد.

منبع: خبرگزاری ترند

  1. احسان
    22 آبان 1392 در 23:58 | #1

    چرا دیگه اینجا بروز نمیشه؟

  2. Azer
    24 آبان 1392 در 11:39 | #2

    علت اینکه دیگه خبر های گرجستان رو مثل سابق هروز مرتب نمیزارید چیه؟ اینجا برای من به شخصه یک منبع خبری مطمئن در مورد کشور گرجستان محسوب میشه. خواهشا به کارتون مثل سابق ادامه بدید. با تشکر فراوان

  3. شاهین
    25 آبان 1392 در 16:07 | #3

    با سلام خدمت عوامل سایت،متاسفانه چند روزیست که روند عادی سایت متوقف شده و ادامه این موضوع برای سایتی که خبرهای موثق و دقیق گرجستان را منتشر میکنه خوب نیست،بخصوص اینکه این سایت مورد توجه ایرانیهای زیادیست که با گرجستان سرو کار دارند.

  4. حامد
    29 آبان 1392 در 20:19 | #4

    چرا دیگه خبر نمیزارین؟!!! نکنه میخواین تعطیلش کنین؟!!!

  5. مجید
    1 آذر 1392 در 15:18 | #5

    سلام.چرا یکدفعه همه سایتهای مرتبط با گرجستان به حالت نیمه تعطیل یا تعطیل در اومدن؟ شما هم که دیگه نه خبر میزارین نه گزارش!

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,