+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری > وزیر اقتصاد: از حضور ایرانیان در گرجستان استقبال می کنیم

وزیر اقتصاد: از حضور ایرانیان در گرجستان استقبال می کنیم

5 دی 1392 دیدگاه ها مسدود است    اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری

گیورگی کویریکاشویلی، وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان

‘گیورگی کویریکاشویلی’ وزیر اقتصاد و توسعه پایدار، با اعلام آمادگی برای دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی به منظور بررسی مواردی که موجب نگرانی آنها شده است گفت، دولت گرجستان هیچ محدودیت و مشکلی برای ایرانیان ایجاد نکرده است.

وزیر اقتصاد افزود، هر آنچه اتفاق افتاده است در راستای سیاست کلی دولت در رابطه با قانونمند شدن صدور ویزا و اجازه اقامت در کشور بوده، که منحصر به ایرانیان نیست و اتباع بسیاری از کشورها را شامل می شود. ما همواره از حضور گردشگران ایرانی در گرجستان استقبال کرده ایم و هیچ مانعی برای ورود گردشگران به کشور وجود ندارد.

آقای کویریکاشویلی با اشاره به مسئله ‘هواپیمایی فلای جرجیا’ گفت، هیچ مانعی بر سر راه فعالیت این شرکت در گرجستان وجود نداشته و مشکل اصلی از آنجا ایجاد شده که به دلیل تحریم های بین المللی در رابطه با ایران، این شرکت نتوانسته به تعهدات خود عمل کند و به موقع هزینه های مربوط به اجاره هواپیما ها را از طریق سیستم بانکی بین المللی انتقال دهد؛ سایر شرکت های ایرانی در گرجستان نیز با همین مشکل مواجه هستند که این موضوع به دولت ارتباطی ندارد.

وزیر اقتصاد با استقبال از سرمایه گذاری و کار ایرانی ها در گرجستان گفت، برای ما جذب سرمایه های خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است.

منبع: رادیو تجارت

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,