+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, خبر, گردشگری > راه اندازی سیستم آنلاین برای ارائه درخواست اجازه اقامت گرجستان

راه اندازی سیستم آنلاین برای ارائه درخواست اجازه اقامت گرجستان

راه اندازی سیستم آنلاین برای ارائه درخواست اجازه اقامت گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، بنا بر اعلام ‘موسسه توسعه خدمات عمومی’، از تاریخ 29 دسامبر 2014 (8 دی 1393)، سیستم آنلاین ارائه درخواست اجازه اقامت گرجستان برای کلیه اتباع خارجی راه اندازی خواهد شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، با راه اندازی این سیستم، کلیه مراحل درخواست اجازه اقامت گرجستان از جمله ارائه مدارک مورد نیاز، انجام مصاحبه، پرداخت هزینه ها و … برای کلیه افراد بالای 18 سال به صورت آنلاین انجام خواهد شد و متقاضی تا زمان صدور کارت اقامت، نیاز به مراجعه حضوری به هیچ یک از ادارات دولتی را ندارد.

البته، تا اطلاع ثانوی، فقط اتباع خارجی که هم اکنون در خاک گرجستان حضور دارند می توانند برای ارائه درخواست خود از این سیستم استفاده کنند و سایر افراد جهت ارائه درخواست اجازه اقامت، می باید به یکی از دفاتر نمایندگی گرجستان (سفارت – کنسولگری) در نزدیکترین موقعیت به محل زندگی خود مراجعه نمایند.

امکان ارائه درخواست برای انواع اجازه اقامت، از جمله کاری، تحصیلی، پیوستن به خانواده، افراد بدون تابعیت، گرجی های لغو تابعیت شده، سرمایه گذاری و … به صورت موقت و دائم، به سه زبان گرجی، روسی و انگلیسی، از طریق این سیستم وجود خواهد داشت.

سامانه آنلاین ارائه درخواست اجازه اقامت، از فردا، در آدرس های https://services.sda.gov.ge و www.psh.gov.ge به صورت 24 ساعته در دسترس خواهد بود.

  1. nader
    7 دی 1393 در 18:29 | #1

    خبر خوبی بود. فقط امیدوارم مثل درخواست اینترنتی ویزای گرجستان نشه. ظاهرا خیلی اشکال داره از جمله در نوبت دهی.

  2. هادی
    8 دی 1393 در 11:20 | #2

    با درود
    یعنی دیگه مراجعه حضوری قبول نمیکنن؟

  3. پویا
    11 دی 1393 در 18:18 | #3

    سلام ، درود بر گرجستان بزرگ .لطفا به صورت شفاف تر در مورد اقامت گرفتن ما ایرانی ها توضیح بدهید.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,