+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر > بازداشت یک کارمند وزارت کشاورزی گرجستان به جرم رشوه خواری

بازداشت یک کارمند وزارت کشاورزی گرجستان به جرم رشوه خواری

18 بهمن 1393 2 دیدگاه    اقتصادی, خبر

نشان وزارت کشاورزی گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، اداره بازرسی و تحقیقات وزارت دارایی، با انتشار اطلاعیه ای، از بازداشت یکی از کارمندان وزارت کشاورزی به جرم رشوه خواری، در منطقه ‘ قوارلی ‘ واقع در شرق گرجستان، خبر داد.

در اطلاعیه اداره بازرسی و تحقیقات وزارت دارایی آمده است که فرد مذکور، بابت واگذاری 4506 متر مربع از زمین های مرغوب کشاورزی در تملک دولت در اختیار یکی از شهروندان به صورت اجاره و با شرایط مطلوب، مبلغ 18000 دلار آمریکا (2.03 لاری گرجستان = 1 دلار آمریکا) رشوه دریافت کرده است.

دریافت و پرداخت رشوه، از جمله جرایم سنگین در گرجستان به شمار می آید و هم اکنون، تحقیقات در رابطه با این موضوع، بر اساس بخش اول از ماده 338 جرایم کیفری، ادامه دارد.

  1. محمد
    19 بهمن 1393 در 20:29 | #1

    تولد دو سالگیتون مبارک باشه
    ممنون از اینکه باز امثال شما زحمت میکشن و بخشی از اخبار گرجستان رو منتقل میکنند, در جریان هستم چقدر از اخبار شما دزدی میشه اما با اینحال جلو رفتید, امیدوارم با باز شدن مجدد درهای گرجستان به روی ایرانیان دوباره وضعیت به حال سابق برگرده و شما بتونید به اونچه این مدت مستحقش بودید برسید,
    ضمنا لوگوی دو سالگیتون کیفیتش بده اگر تونستید یکم بهترش کنید 😉

  2. تفلیس.کام
    19 بهمن 1393 در 20:45 | #2

    با تشکر از شما.
    تفلیس.کام کم کم داره 3 ساله میشه! لوگوی تولد دو سالگی تفلیس.کام در زمان به روز رسانی قالب سایت توسط تیم فنی، اشتباها درصفحه اصلی قرار گرفته بود که اصلاح شد.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,