+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, خبر, فرهنگی, گردشگری, هنری > آلن دلون در گرجستان

آلن دلون در گرجستان

آلن دلون در گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، ‘ آلن دلون ‘، بازیگر مشهور فرانسوی، امروز صبح، با یک فروند هواپیمای جت شخصی، برای شرکت در مراسم شصتمین سالگرد تولد ‘پاآتا بورچولادزه‘، خواننده گرجی اُپرا، وارد ‘ تفلیس ‘، پایتخت گرجستان شد.

آقای دلون در بدو ورود به گرجستان به خبرنگاران گفت: من برای شرکت در مراسم سالگرد تولد پاآتا بورچولادزه اینجا هستم. او یک ستاره واقعی است و گرجی ها به خوبی این مسئله را می دانند.

آلن دلون همچنین در کنفرانس مطبوعاتی که امروز با حضور وی برگزار شد گفت: این اولین بار است که من به گرجستان می آیم؛ اما نباید به خاطر این مسئله سرزنش شوم. باید گرجی ها را سرزنش کنید که زودتر از این، من را به این کشور زیبا دعوت نکردند.

  1. دکترحمیدرضانعمت اللهی
    20 مرداد 1394 در 17:56 | #1

    سلام؛ آقای؛ آلن دلون دقیقادرچه تاریخی؛به؛گرجستان آمد?صنعت سینمادرگرجستان چگونه هست؛ منظورم؛ سالی چندفیلم سینمایی درگرجستان تولیدمی شود?وضعیت تاتردرگرجستان چگونه هست?تشکرازپاسخگویی و راهنماییتان
    استادبازیگری سینمادانشگاه علمی ـ کاربردی تهران

  2. مصطفی
    8 اردیبهشت 1398 در 09:03 | #2

    الن دلون این مردسرشتی بهشتی داره.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,