+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, اقتصادی, خبر, گردشگری, مذهبی > انتقاد رهبر مسیحیان گرجستان از گسترش قمار در کشور

انتقاد رهبر مسیحیان گرجستان از گسترش قمار در کشور

ایلیای دوم، رهبر مسیحیان ارتدکس گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، ‘ ایلیای دوم ‘، رهبر مسیحیان ارتدکس گرجستان، در پیام خود به مناسبت ‘ عید پاک ‘، با توجه به گسترش ‘ قمار ‘ در کشور، نسبت به وضعیت کنونی هشدار داد.

ایلیای دوم در پیام خود آورده است: من می خواهم به یکی از خطرناک ترین مشکلات که قمار است اشاره کنم. قمار ممکن است به تامین بخشی از بودجه دولت کمک کند، اما در اساس منفی و در بسیاری از کشورهای جهان نیز ممنوع است.

رهبر مسیحیان گرجستان افزوده است: اخیرا به همه این مشکلات، قمار اینترنتی هم اضافه شده و از آنجا که هیچ کنترلی بر اینترنت وجود ندارد، جوانان ما به خطر می افتند. به واسطه قمار، بسیاری دچار مشکلات مالی می شوند، بسیاری همه چیزشان را از دست می دهند، بسیاری از زوج ها از هم جدا می شوند و کار برخی به خودکشی می رسد.

ایلیای دوم با اشاره به اینکه دولت موظف به حفاظت از نسل فعلی و نسل های آینده است، تاکید کرده که اکنون، وقت آن رسیده که مسئولان کشور نسبت به مسئله قمار، واکنش نشان دهند.

  1. بابک
    25 فروردین 1394 در 09:09 | #1

    صمیمانه از پیام و انتقاد بسیار خوب و به جای جناب ایلیای دوم تشکر و قدردانی می گردد. ما هم از این پیام بسیار حمایت می کنیم و امیدواریم در گرجستان هم قمار ممنوع و روزی بساط آن به طور کامل جمع شود. چنانکه در دین مقدس اسلام هم حرام اعلام شده و گناهی بزرگ محسوب می شود.
    با توجه به اینکه گرجستان کشور بسیار خوبیست و درحال پیشرفت، این خود گامی است در جهت کمک به پیشرفت فرهنگ و رشد گرجستان هم از نظر اقتصادی سالم برای دولت و خانواده ها و هم ثبات زندگی شهروندان و از بین بردن تفریحات نامناسب، که امید است هرچه سریعتر به وقوع بپیوندد. با تشکر

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,