+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی, نظامی > فرانسه و آلمان، مخالف پیوستن گرجستان به ناتو

فرانسه و آلمان، مخالف پیوستن گرجستان به ناتو

22 اردیبهشت 1394 2 دیدگاه    خبر, سیاسی, نظامی

فرانسه و آلمان، مخالف پیوستن گرجستان به ناتو

به گزارش تفلیس.کام، ‘ آیمری دمونتسکیو ‘، قانونگذار فرانسوی، با اعلام اینکه فرانسه و آلمان، هر دو مخالف پیوستن اوکراین، مولداوی و گرجستان به ‘ ناتو ‘ هستند گفت: پیوستن این کشورها به ناتو، اقدامی تحریک آمیز علیه روسیه است.

پیش از این نیز، ‘ فرانسوا اولاند ‘، رئیس جمهور فرانسه، در سفر رسمی خود به تفلیس، با اعلام اینکه نباید برای امضای قرارداد الحاق گرجستان به اتحادیه اروپا عجله کرد، خواستار تامل بیشتر برای اتخاذ تصمیمات اینچنینی شده بود.

روسیه، بارها تاکید کرده است که گسترش ناتو به مرزهای این کشور، موجب تشدید تنش ها و تضعیف امنیت منطقه ای خواهد شد؛ اما اوکراین، مولداوی و گرجستان، معتقدند که پیوستن به ناتو، می تواند امنیت آنها را در برابر روسیه به طور چشمگیری تقویت نماید.

  1. عليرضا لايق
    23 اردیبهشت 1394 در 01:48 | #1

    شبيه تفاهم با ايران ، اروپائيها دوست دارند همه چيز رو كش بدن تا هميشه از مسير سودي ببرن .

  2. مجید
    23 اردیبهشت 1394 در 16:23 | #2

    عليرضا لايق :
    شبیه تفاهم با ایران ، اروپائیها دوست دارند همه چیز رو کش بدن تا همیشه از مسیر سودی ببرن .

    نه عزیزم اتحادیه اروپا همیشه منطقی رفتار میکنه. گرجستان هنوز حتی در حد اوکراین نیست . حتی الحاق اوکراین هم در حال حاضر باعث درگیری سیاسی بیشتر غرب و روسیه میشه. این کشور ها کم کم جزو اتحادیه اروپا میشن که تنش آنچنانی ایجاد نکنه. کما اینکه این 3 کشور هنوز به تغییرات زیادی نیاز دارن تا در حد اتحادیه اروپا بشن. اوکراین از نظر فساد مالی و اداری دولتی و فرار مالیاتی و مافیا . گرجستان از نظر زیرساخت و رشد اقتصادی . همونطور که گرجستان با ویزا ورود ایرانی ها رو کم کرد، اروپا هم به اندازه ای منطقی هست که بدونن شنگن کردن گرجستان و اوکراین باعث سرازیر شدن افراد بیکار گرجستان و پناه جویان اوکراین که در شرق کشور جنگ زده هستن میشه که هزینه های سنگینی برای اتحادیه اروپا داره

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,