+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی, گردشگری > لغو پروازهای هواپیمایی ماهان از ایران به مقصد گرجستان

لغو پروازهای هواپیمایی ماهان از ایران به مقصد گرجستان

لغو پروازهای هواپیمایی ماهان از ایران به مقصد گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، پروازهای ‘ هواپیمایی ماهان ‘ در مسیر تهران – تفلیس – تهران، پیش از شروع، لغو شد و علیرغم تایید سفارت ایران در تفلیس مبنی بر صدور مجوز پرواز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری گرجستان برای هواپیمایی ماهان، عدم صدور مجوز مذکور، دلیل لغو پروازها اعلام شده است.

از سوی دیگر، شرکت ‘ هواپیمایی آتا ‘، که پیش تر به صورت منظم در این مسیر پرواز داشته است نیز اعلام کرد که در حال حاضر برای برقراری پرواز در مسیر ایران به گرجستان مجوزی در اختیار ندارد و هم اکنون به ‘ استانبول ‘ در ترکیه پرواز می کند.

چندی پیش، اعلام شده بود که در پی توافقات به عمل آمده در جریان سفر اخیر مقامات گرجستان به ایران، شرکت های هواپیمایی ماهان و آتا، مجددا نسبت به برقراری پرواز از ایران به مقصد گرجستان، اقدام خواهند کرد.

  1. عليرضا لايق
    24 تیر 1394 در 00:19 | #1

    متاسفانه ؟؟؟؟

  2. 24 تیر 1394 در 10:54 | #2

    اگر دو طرف نسبت به توضیح درباره مشکل به وجود اومده و رفع اون اقدام نکنند این هم خودش میتونه یه ضریه دیگه باشه بر روابط دو کشور.

  3. امیر
    24 تیر 1394 در 12:07 | #3

    این دیگه چه وضعشه بابا شورش درومده

  4. ناشناس
    24 تیر 1394 در 23:11 | #4

    کاملا طبیعی و قابل پیش بینی بود . با این وضعیت بد هیچ شرکت هواپیمایی حاضر نمیشه که ریسک کنه . ریسکی که نتیجه اش هم مشخصه . صد در صد ضرر است

  5. محمد
    25 تیر 1394 در 08:38 | #5

    خوب تو دیدارهای سیاسی یه سری حرفها میزنن بعد چون اکثر هواپیمایی های ما دولتی هستن یه مقام دولتی میاد به زور میگه باید پرواز کنید, از اونطرف که میان میشینن محاسبه میکنن میبینن برقراری پرواز کلی ضرر داره واسشون میان یه بهانه جور میکنن کنسلش میکنن. گرجستان هم که همچنان ناشی و بی تجربه و کودکه و نمیاد خودش اینکار رو به دست بگیره تا بلکه وضعیت فاجعه الانشون رو درمان کنن.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,