+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, حوادث, خبر, سیاسی > اشتباه سفارت اسرائیل در گرجستان و ایجاد دردسر برای پلیس تفلیس

اشتباه سفارت اسرائیل در گرجستان و ایجاد دردسر برای پلیس تفلیس

9 مرداد 1394 دیدگاه ها مسدود است    اجتماعی, حوادث, خبر, سیاسی

اشتباه سفارت اسرائیل در گرجستان و ایجاد درد سر برای پلیس تفلیس

به گزارش تفلیس.کام، مسئولان امنیتی سفارت اسرائیل در گرجستان، صبح امروز، در تماس با پلیس تفلیس، از توقف طولانی مدت و مشکوک یک خودرو ‘ بی ام و ‘، در نزدیکی این سفارت و بیم از بمب گذاری به قصد انجام عملیات تروریستی خبر دادند.

بلافاصله، نیروهای ویژه پلیس تفلیس، با حضور در محل، خیابان های ‘ آغماشِنِبِلی ‘ و ‘ کوئین تامار ‘ را مسدود کرده و به بازرسی از خودرو مذکور پرداختند؛ اما پس از حدود یک ساعت جستجو، بمبی نیافتند!

در پی انجام بررسی های بیشتر و یافتن راننده خودرو، فرد مذکور اعلام کرد که شب گذشته مست بوده و امکان رانندگی را نداشته است؛ در نتیجه خودرو خود را در آن محل متوقف کرده و با تاکسی محل را ترک نموده تا روز بعد و با هوشیاری، ماشین را به منزل منتقل کند.

به این ترتیب، اشتباه سفارت اسرائیل در گرجستان، پلیس و برخی شهروندان تفلیس را به دردسر انداخت و برای ساعاتی، موجب مسدود شدن یکی از خیابان های مهم این شهر شد.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,