+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, گردشگری > وضعیت مبهم پروازهای مستقیم میان گرجستان و ایران

وضعیت مبهم پروازهای مستقیم میان گرجستان و ایران

10 مرداد 1394 دیدگاه ها مسدود است    اقتصادی, خبر, گردشگری

وضعیت مبهم پروازهای مستقیم میان گرجستان و ایران

به گزارش تفلیس.کام، با نزدیک شدن به پایان فصل سفر، از سرگیری پروازهای مستقیم میان گرجستان و ایران، همچنان وضعیتی مبهم دارد و بسیاری از مسافران ایرانی، به همین دلیل متضرر شده اند.

در حالی که روز گذشته، قرار بود تا هواپیمایی ‘ آتا ‘، پس از لغو پروازهای هواپیمایی ‘ ماهان ‘، اولین پرواز خود در مسیر تهران – تفلیس – تهران را، پس از وقفه ای یک ساله، به انجام برساند، این پرواز به دلایل نامعلوم لغو شد.

سازمان هواپیمایی کشوری گرجستان، اعلام کرده که این سازمان، مجوز انجام 2 پرواز در هفته را برای شرکت هواپیمایی ‘ آتا ‘ صادر کرده و برای انجام این پروازها، هیچ مانعی وجود ندارد.

از سوی دیگر، مسئولان ‘ ایرزینا ‘، هواپیمایی ملی گرجستان، که در حال انجام مقدمات لازم برای برقراری پرواز میان گرجستان و ایران هستند، گفته اند که سازمان هواپیمایی کشوری ایران، مجوز لازم برای انجام این پرواز را صادر نکرده و صدور این مجوز معطل بروکراسی اداری در ایران مانده است.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,