+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی > تغییرات جدید در کابینه دولت گرجستان

تغییرات جدید در کابینه دولت گرجستان

10 شهریور 1394 5 دیدگاه    خبر, سیاسی

تغییرات جدید در کابینه دولت گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، ‘ ایراکلی قریباشویلی ‘، نخست وزیر گرجستان، امروز، طی یک کنفرانس مطبوعاتی، از تغییرات جدید در وزارتخانه های اقتصاد و امور خارجه خبر داد.

بر اساس اعلام نخست وزیر، ‘ گیورگی کویریکاشویلی ‘، وزیر سابق اقتصاد و توسعه پایدار، به سمت وزیر جدید امور خارجه و ‘ دیمیتری کومسیشویلی ‘، معاون پیشین شهردار تفلیس، به سمت وزیر جدید اقتصاد و توسعه پایدار، منصوب شده اند.

نخست وزیر گرجستان، هیچ دلیلی را برای انجام تغییرات جدید در کابینه دولت اعلام نکرده و هنوز مشخص نیست که ‘ تامار بروچاشویلی ‘، وزیر پیشین امور خارجه، استعفا داده و یا از سمت خود برکنار شده است.

  1. محمد
    10 شهریور 1394 در 22:56 | #1

    اینا هم خودشون رو کشتن, چهار سال دولت صد تا وزیر عوض کردن هربارم بیشتر گند زدن تو اقتصاد مملکتشون, یادمه اون موقعی که ایوانیشویلی انتخاب شد من با دوستای گرجیم بحث کردم که این آدم مثل احمدی نژاد ماست, یادمه احمدی نژادم صد تا وزیر عوض کرد هر بارم بیشتر گند میزد به مملکت, کار احمقانه ای که کردن تحت تاثیر چند تا پیشنهاد از دو تا کشور کثیف درهاشون رو به روی کلی از کشورها بستن که وضعیت بدشون رو خراب تر کرد.

  2. محسن نامور صدیق
    10 شهریور 1394 در 23:01 | #2

    احتمالا آقای قریباشویلی با این تغییرات در صدد بهبود دادن به وضعیت روابط خارجی و صد البته وضعیت اقتصادی گرجستان است. یقینا آقای گوم سیشویلی با توجه به توان و استعداد بالا در اداره بخش مهمی از امور تفلیس این توان را نیز در اداره وزارت اقتصاد خواهد داشت چون ادم خوش فکری است. همچنین با توجه به انزوای نسبی گرجستان در منطقه و همچنین وجود اختلافات قومی در منطقه آبخازیا، و همچنین به منظور تغییر نگاهها به امور مهاجرتی و سیاستهای خارجی و خروج از وضعیت فعلی این تغییرات مثمر ثمر خواهند بود.

  3. علی
    11 شهریور 1394 در 21:57 | #3

    محمد راست میگه اینا هر روز بیشتر دارن گند میزنن حتی با توجه به اخبار جدید در تحت فشار گذاشتن تلویزیون ها برای بستن برنامه های سیاسی دارن سمت دیکتاتوری هم میرن تو کل وزرا فقط وزیر بهداشت خوبه اونم بدرد کسی نمخوره تو اوج فصل توریست که همه انتظار داشتن دلار بیاد پایین رفت بالا به نظر من زمستان سختی پیش رو داریم

  4. افشار
    12 شهریور 1394 در 22:49 | #4

    دوستان عزیز من آینده خوبی را به گرجی ها نمی بینم حالا باید دید سیاست گذآران گرجی چگونه با این اقتصاد مریض مواجه میشود
    چون جدایی ودشمنی با روسیه برای گرجی ها گران تمام خواهد شد .پس غرب کمکی نمیتونه بکنه باید قدری منطقی باشند
    وگرنه عین یونان گرفتار خواهند شد.

  5. عليرضا لايق
    13 شهریور 1394 در 10:05 | #5

    دولت اخير گرجستان قصد داره دنيا رو مديريت كنه . و يه خاطر همين دارن سختي ميكشن .

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,