+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری > افشای جزئیات بیشتر از شرایط لغو ویزای اتحادیه اروپا برای شهروندان گرجستان

افشای جزئیات بیشتر از شرایط لغو ویزای اتحادیه اروپا برای شهروندان گرجستان

29 آذر 1394 دیدگاه ها مسدود است    اجتماعی, اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری

افشای جزئیات بیشتر از شرایط لغو ویزای اتحادیه اروپا برای شهروندان گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، ‘ دویچه وله ‘، شبکه رادیو و تلویزیون آلمان، در یکی از گزارش های خود، جزئیات بیشتری را در رابطه با شرایط لغو ویزای احتمالی اتحادیه اروپا برای شهروندان گرجستان، افشا کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط ‘ دویچه وله ‘، لغو ویزای اتحادیه اروپا برای سفر شهروندان گرجستان، احتمالا در اواخر تابستان یا اوایل پاییز سال آینده میلادی اجرایی خواهد شد.

در صورت اجرایی شدن این طرح، شهروندان گرجستان، امکان سفر بدون ویزا به کلیه کشورهای اروپایی به استثنای بریتانیا و ایرلند را خواهند داشت و می توانند طی هر 180 روز، مجموعا به مدت 90 روز در کشورهای این اتحادیه اقامت داشته باشند.

لغو ویزای اتحادیه اروپا با گرجستان، به مفهوم داشتن اجازه کار برای اتباع گرجی در کشورهای اروپایی نخواهد بود و در صورتی که هر یک از اتباع گرجی قصد سفر به این اتحادیه برای کار را داشته باشد، باید از سفارت کشور مقصد، ویزا بگیرد.

همچنین، کلیه اتباع گرجستان برای ورود به کشورهای اتحادیه اروپا، ملزم به همراه داشتن پاسپورت ‘ بایومتریک ‘ و کلیه مدارکی که پیش از این برای دریافت ویزای کشورهای این اتحادیه لازم بوده است خواهند بود و در صورت همراه نداشتن موارد مذکور، از ورود آنها به اروپا جلوگیری خواهد شد.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,