+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, گردشگری > توقیف یک فروند هواپیمای شرکت ‘فلای جرجیا’ در بروکسل

توقیف یک فروند هواپیمای شرکت ‘فلای جرجیا’ در بروکسل

21 شهریور 1392 4 دیدگاه    اقتصادی, خبر, گردشگری

توقیف یک فروند هواپیمای شرکت 'فلای جرجیا' در بروکسل

برخی منابع از توقیف یک فروند هواپیمای شرکت ‘فلای جرجیا’ در ‘بروکسل’ به دلیل عدم پرداخت اجاره هواپیما خبر داده اند. گفته می شود ‘فلای جرجیا’ با مشکلات مالی مواجه است و همین مسئله موجب عدم انجام تعهدات این شرکت در رابطه با طرف های قراردادش شده است.

البته مسئولین واحد ارتباطات عمومی ‘فلای جرجیا’ ضمن اعلام اینکه هیچ مشکل مالی در این ایرلاین وجود ندارد، توقیف یک فروند از هواپیماهای این شرکت در بروکسل را اقدامی از پیش طراحی شده برای ضربه زدن به اعتبار این شرکت اعلام کرده اند.

چندی پیش نیز یکی دیگر از هواپیماهای این شرکت در ‘دوسلدورف آلمان’ به دلیل مسائل مالی از پرواز بازمانده بود.

منبع: رادیو تجارت

  1. حامد
    22 شهریور 1392 در 23:43 | #1

    انگار قرار نیست که تو مسیر تهران به تفلیس چهار تا ایرلاین درست و حسابی بیان. ایرزینا اومد بعد از چند وقت رفت ماهان اومد رفت زاگرس اومد رفت حالا هم فلای جورجیا اومده که با این اوضاع فکر کنم چند وقت دیگه کلا جمع بشه. احتمالا این اتا هم مهره مار داره که تا حالا مونده!

  2. محمد
    26 شهریور 1392 در 12:52 | #2

    سلام،
    در تکمیل خبرتون باید بگم که واقعا این فلای جرجیا روی ایران ایر و بقیه ایرلاین های ایرانی را کاملا سفید کرده.
    من به همراه یکی از دوستانم روز یک شنبه 24 شهریور از تفلیس عازم تهران بودیم که طبق برنامه باید ساعت 11 شب با پرواز فلای جرجیا به ایران برمیگشتیم که متاسفانه با تاخیر تقریبا 18 ساعته مواجه شدیم و روز دو شنبه عصر به تهران رسیدیم.حالا شما ببینید سر اعصاب و وقت و کار و زندگی ما و بقیه مسافرین چه بلایی آمد.ظاهرا این ایرلاین با مشکلات مالی و حتی اتهامات مختلفی روبروست و اگر هر چه زودتر به این مسائل رسیدگی نکند قطعا به پایان عمر خود نزدیک می شود.
    این مطلب را به این خاطر نوشتم که به دیگر عزیزانی که قصد سفر به گرجستان و بالعکس را دارند گوش زد کنم که در انتخاب ایرلاین و تنظیم وقت خود جهت انجام امور کاری و تفریحی خود بیشتر دقت کنند.
    خیلی ممنون

  3. عرشیا
    3 مهر 1392 در 12:42 | #3

    سلام
    پرواز ما 23 شهریور ساعت 6.10 صبح بود که با 20 ساعت تاخیر ساعت 2 صبح یکشنبه به مقصد تفلیس پررررررررررررررررررررررررررررید
    برگشتمون 27 شهریور ساعت 23.30 بود که با 2 روز تاخیر 38 ساعت تاخیر جمعه ساعت 3 به مقصد تهران پررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررید……
    به دوستان پیشنهاد میکنم اگه خواستن با این پرواز برن تفلیس پیاده برن زودتر میرسن
    به امید اینکه بتونیم خسارتمونو از مسئولین پرواز بگیریم؟؟؟؟؟؟؟
    با تشکر

  4. مهدی
    7 مهر 1392 در 20:30 | #4

    سلام. من و دوستم روز دوشنبه 1 مهر از تهران به تفلیس پرواز داشتیم که با یک روز تاخیر پرواز کرد. الان هم سه روزه که میخوایم برگردیم و تاخیر داره. تمام زندگیمون و کارمون بهم ریخت. اصلا هیچکس بهمون پاسخی نمیده. دفاترشون رو بستند و رفتن. رفتیم فرودگاه اونجا گفتن هتل و غذای کامل براتون رزرو شده. الان هتل به ما میگه همه چیزو باید خودتون پرداخت کنید. نه فرودگاه. نه دفترشون نه هیچ جایی به ما نمیده چیکار باید بکنیم. واقعا بلایی سرمون اومد که تا عمر داریم یادمون میمونه. حتی نمیدونیم کی میتونیم برگردیم.
    شما اصلا با فلای جورجیا پرواز نکنید.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,