+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری > دیدار سفیر گرجستان در ایران با استاندار اصفهان

دیدار سفیر گرجستان در ایران با استاندار اصفهان

8 خرداد 1393 دیدگاه ها مسدود است    اجتماعی, اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری

استاندار اصفهان (راست) و سفیر گرجستان در ایران (چپ)

‘رسول زرگرپور’ استاندار استان اصفهان، در دیدار با ‘یوسب چاخواشویلی’ سفیر گرجستان در ایران، با اشاره به سکونت شماری از مردم کشور گرجستان در شهرستان ‘فریدونشهر’ گفت، فرماندار این شهرستان برای اولین بار، یک گرجی است.

استاندار اصفهان، با استقبال از حضور تور گردانهای گرجستان در اصفهان گفت، مدیریت استان آمادگی دارد تا با دعوت از تورگردانهای گرجستان به استان اصفهان، در راستای تبادل گردشگر گام های اساسی بردارد.

سفیر گرجستان نیز در این دیدار، با بیان اینکه کشورش تمایل به افزایش مبادلات اقتصادی و تجاری با ایران دارد، افزود، ایران می تواند برای مبادلات خود از بنادر گرجستان استفاده کند و از امتیازات خوبی بهره مند شود.

آقای چاخواشویلی، با اشاره به سکونت شش هزار ایرانی در گرجستان، گفت، هزار شرکت ایرانی در گرجستان ثبت شده است و این شرکت ها در پروژه های عمرانی و موارد گوناگون فعالیت می کنند.

سفیر گرجستان با بیان اینکه ایران از دوستان گرجستان است، افزود، ایران از تمامیت ارضی گرجستان دفاع می کند و این اقدام برای مردم گرجستان بسیار ارزشمند است.

در پایان این دیدار، آقای زرگرپور با اشاره به روابط خوب دو کشور اظهار داشت، استان اصفهان تمایل دارد با مردم کشور گرجستان ارتباط بیشتری داشته باشد.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,