+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی > رئیس جمهور: اجرای لایحه عفو عمومی عواقب وخیمی به دنبال دارد

رئیس جمهور: اجرای لایحه عفو عمومی عواقب وخیمی به دنبال دارد

24 دی 1391 4 دیدگاه    خبر, سیاسی

میخائیل ساکاشویلی، رئیس جمهور گرجستان

‘میخائیل ساکاشویلی’ رئیس جمهور گرجستان ضمن انتقاد از تصویب و اجرای لایحه عفو عمومی توسط حزب ‘رویای گرجی’ و دولت نخست وزیر ‘بیدزینا ایوانیشویلی’، نسبت به عواقب وخیم آن هشدار داد.

رئیس جمهور گفت آزاد شدن مجرمان از زندان و علی الخصوص کسانی که به جرم جاسوسی برای روسیه در زندان هستند غیر قابل قبول است. رئیس جمهور ساکاشویلی افزود: امروز ما در شرایط حساسی قرار داریم. پارلمان لایحه عفو عمومی را که من در مقام رئیس جمهور رد کرده بودم مجددا به تصویب رساند و عواقب وخیم این اقدام نیز بر عهده کسانی خواهد بود که این لایحه را به اجرا می گذارند. این قابل پذیرش نیست که مجرمان جنایتکار، جاسوسان روسیه و کسانی که منافع کشور ما را تهدید می کنند به نام ‘زندان سیاسی’ و به حکم این لایحه از زندان آزاد شوند.

رئیس جمهور گفت: اکنون برای من موجب شگفتی نیست وقتی می بینم ‘کیتووانی‘ آزادانه در تفلیس قدم میزند و همه آنچه او نابود کرده بود و ما ساختیم را تماشا میکند و یا به ‘کاخا تارگامادزه’ که مستقیما به سرویس جاسوسی روسیه متصل است اجازه بازگشت به کشور داده می شود.

منبع: روستاوی 2

  1. قوامی
    25 دی 1391 در 22:23 | #1

    سلام . به نظرم گرجستان دیگه داره به سمت عقب برمیگرده البته کاری به این خبر ندارم و کلا با توجه به اخباری که تو چند ماه اخیر شنیدم و خوندم این حس رو دارم . البته امیدوارم که اشتباه کنم به هر حال پیشرفت همه کشورها به نوعی برای تمام مردم دنیا مفید و خوشاینده .

  2. جواد
    26 دی 1391 در 19:50 | #2

    نه بابا این چه حرفی.عقب گرد کدومه؟آقای ایوانیشویلی یک تاجر موفقه و مطمئنا تاجری تو این سطح باید به سیاست اشراف کامل داشته باشه.اینده روشنی برای گرجستان در پیشه.اینا همه القاعات طرفدارای ساکاشویلیه.

  3. احسان
    27 دی 1391 در 22:10 | #3

    آقا جواد چطور شد ایوانیشویلی “آقا” داشت اما ساکاشویلی “آقا” نداشت؟! @جواد

  4. merikhi
    28 دی 1391 در 18:37 | #4

    درباره نظر جواد همین 2 تا ضرب المثل قدیمی کافیه: شب دراز است و قلندر بیدار **** جوجه رو آخر پاییز میشمرن

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,