+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > بهداشت و سلامت, خبر, گردشگری > عرضه گوشت آلوده در ‘کارفور’

عرضه گوشت آلوده در ‘کارفور’

فروشگاه زنجیره ای کارفور

‘انجمن ملی غذا و حمایت از مصرف کنندگان’ نسبت به عرضه گوشت های آلوده در ‘فروشگاه های زنجیره ای کارفور’ هشدار داد. بر اساس اعلام این نهاد، تمام نمونه های بررسی شده از شهرهای ‘تفلیس’، ‘کوتایسی’ و ‘کاسپی’ حاوی ‘باسیلوس روده’ و انواع میکروب بوده اند.

مسئولان ‘کارفور’ اعلام کرده اند که برای جلوگیری از تکرار این مسئله، استانداردهای کیفیت اتحادیه اروپا را رعایت خواهند کرد و با استفاده از روش های مدیریتی، ریسک عرضه محصولات نا سالم را به حداقل خواهند رساند.

بر اساس اعلام مسئولان ‘کارفور’، قراردادی با یکی از آزمایشگاه های معتبر در تفلیس به امضاء رسیده است که بر اساس آن، سلامت محصولات پیش از ارائه به مردم، به صورت رسمی مورد تایید آزمایشگاه مذکور قرار گیرد.

منبع: رادیو تجارت

  1. الهام
    16 خرداد 1392 در 11:16 | #1

    سلام
    کارفور که اینجوری باشه وای به حال بقیه.
    دوستان عزیر ایرانی که مقیم گرجستان هستند لطفا بگن مایحتاج غذاییشون رو (بخصوص گوشت) از کجا تهیه میکنن که مطمئن باشه. مرسی از همه

  2. سعید
    17 خرداد 1392 در 15:58 | #2

    سلام به همه.الهام خانوم چه جور گوشتی مدنظرتونه؟ذبح اسلامی یا غیر اسلامی؟ @الهام

  3. ترابیان
    18 خرداد 1392 در 16:46 | #3

    یادمه یک فروشگاه حلال روبروی سفارت ترکیه در خیابان چاوچاوادزه بود که گوشت و محصولات حلال عرضه می کرد اسم مسئولش هم حسین بود. جزء مسلمانهای آذربایجان بود. می تونید به اونجا مراجعه کنید.

  4. الهام
    19 خرداد 1392 در 10:54 | #4

    بیشتر مد نظرم از لحاظ بهداشتیه

  5. مجید
    19 خرداد 1392 در 19:55 | #5

    این مغازه ای که شما میگید بیش از یک سال میشه که تعطیل شده! @ترابیان

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,