+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, گردشگری > لغو پروازهای هواپیمایی ملی گرجستان به ایران

لغو پروازهای هواپیمایی ملی گرجستان به ایران

پس از اعلام خبرگزاری فرانسه مبنی بر احتمال لغو پروازهای هواپیمایی ملی گرجستان ‘ایرزینا’ به ایران، این شرکت هواپیمایی پروازهای منظم خود به تهران که 4 روز در هفته انجام میشد را لغو کرد.

در برنامه جدید پروازی فصل زمستان که در وب سایت این شرکت منتشر شده است، هیچ پروازی به مقصد تهران در نظر گرفته نشده و همچنین برخی منابع وضعیت پروازهای این شرکت به تهران را از ‘منظم’ به ‘فصلی’ تغییر داده اند.

به نظر می رسد افزایش نرخ ارز و مشکل انتقال آن از ایران، تنها دلیل لغو این پروازها نبوده و مشکلات این شرکت هواپیمایی در حوزه های مدیریتی و اقتصادی نیز بر اتخاذ این تصمیم تاثیر داشته است.

پیشتر وزیر امور خارجه گرجستان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک و در دیدار با وزیر امور خارجه ایران، خواستار توسعه حمل و نقل هوایی بین دو کشور شده بود.

در هفته های گذشته نیز بسیاری از پروازهای ‘ایرزینا’ به تهران لغو شد، اما تا لحظه تنظیم این خبر، هواپیمایی ملی گرجستان، همچنان لغو پروازهای منظم خود به ایران را تایید یا تکذیب نکرده است.

  1. حامد
    3 آبان 1391 در 10:51 | #1

    واقعا لغو کرده؟!!! لطفا در صورت تایید ایرزینا حتما اطلاع رسانی کنید ممنون میشم.

  2. احسان
    3 آبان 1391 در 14:02 | #2

    امیدوارم خبر درست نباشه و برنامه پروازی جورجین تصحیح بشه.
    یکی دو سال پیش امیدوار بودم که به تعداد شرکتهای هواپیمایی که به گرجستان میرن اضافه بشه تا هم رقابت بالا بره هم قیمتها شکسته بشه اما همونی هم که بود داره کم میشه.

  3. joker
    3 آبان 1391 در 16:10 | #3

    too hich saiti man in khabaro nadidam albate parvazaye airzena ro chek kardam be tehran parvaze rootin va barnameyi nadare. ta khode airzena taeed nakone nemishe roo hichi hesab kard

  4. ایرانی
    3 آبان 1391 در 21:46 | #4

    سلام، از تلاشتون بابت اطلاع رسانی در باره کشور گرجستان واقعا ممنونم و خسته نباشید. در مورد این خبر باید بگم که به نظرم برای هواپیمایی گرجستان توجیه اقتصادی نداشته که این مسیر رو حذف کرده چون همین امسال من برای اولین بار به گرجستان رفتم و اتفاقا با همین هواپیمایی بود و نصف هواپیما خالی بود. بعید میدونم مسایل سیاسی یا مشکلات اقتصادی ایران تو این تصمیم تاثیر زیادی داشته باشه.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,