+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری > احتمال تبدیل کاخ ریاست جمهوری به هتل

احتمال تبدیل کاخ ریاست جمهوری به هتل

کاخ ریاست جمهوری گرجستان

وزیر دارایی گرجستان ‘نودار خادوری’ در مصاحبه با ‘ماسترو تی وی’ از احتمال تبدیل کاخ ریاست جمهوری در منطقه آولاباری به هتل خبر داد.

آقای خادوری گفته است که “ما در مورد این مسئله که کاخ ریاست جمهوری فعلی در آینده محل اقامت رئیس جمهور نخواهد بود به نتیجه قطعی رسیده ایم و برخی املاک متعلق به نهاد ریاست جمهوری گرجستان در اختیار شرکت های سرمایه گذاری قرار خواهد گرفت. پیشنهاد های مختلفی در این مورد وجود دارد که از جمله آنها میتوان به تبدیل کاخ ریاست جمهوری در منطقه آولاباری به هتل اشاره کرد اما به هر حال صحبت در این رابطه هنوز زود است.”

روز گذشته، ‘بیدزینا ایوانیشویلی’ نخست وزیر، در مصاحبه با رسانه ها از هزینه های بالای نهاد ریاست جمهوری انتقاد کرده بود و ضمن اشاره به پرداخت سالیانه 500000 دلار آمریکا بابت هزینه برق مصرفی کاخ ریاست جمهوری واقع در منطقه آولاباری، از رئیس جمهور خواسته بود برای کاهش هزینه ها این کاخ را ترک کند.

پس از این مصاحبه ایوانیشویلی، سخنگوی رئیس جمهور با انتشار بیانیه ای ضمن اشاره به اینکه کاخ ریاست جمهوری متعلق به شخص ‘میخائیل ساکاشویلی’ به عنوان رئیس جمهور نیست و به همه مردم گرجستان تعلق دارد، تاکید کرده بود که همچون گذشته از این کاخ به منظور انجام وظایف و مسئولیت های رئیس جمهور و میزبانی از مهمانان خارجی استفاده خواهد شد.

منبع: اینتر پرس

  1. حامد
    15 آبان 1391 در 12:57 | #1

    این حرف های ایوانیشویلی یجورایی عوام فریبانست که تو ایران هم کم از این حرفا نمیزنن.

  2. جواد
    16 آبان 1391 در 01:30 | #2

    کی گفته حرفای ایوانیشویلی عوام فریبانست؟؟؟؟؟ مگه دروغ گفته؟؟؟؟؟ پونصد هزار دلار بابت برق کمه؟؟؟؟؟

  3. احسان
    17 آبان 1391 در 16:01 | #3

    آقا جواد به نظر من هم این حرفا فقط تنش ایجاد میکنه و برای گرو کشی انجام میشه نه اینکه واقعا هزینه برق یا نگهداری کاخ ریاست جمهوری بالاست و دولت جدید دلش سوخته. با این کارا شاید همون اتفاقی که تو اکراین افتاد در آینده برای گرجستان اتفاق بیفته! @جواد

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,