+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > حوادث, خبر, گردشگری > فرود اضطراری و تاخیر پرواز تفلیس به تهران هواپیمایی آتا

فرود اضطراری و تاخیر پرواز تفلیس به تهران هواپیمایی آتا

26 شهریور 1392 3 دیدگاه    حوادث, خبر, گردشگری

فرود اضطراری و تاخیر پرواز تفلیس به تهران هواپیمایی آتا

یک فروند هواپیمای ‘شرکت آتا’ که امروز در ساعت 9:21 صبح (به وقت محلی)، تفلیس را به مقصد تهران ترک کرده بود، پس از گذشت چند دقیقه از پرواز، به دلیل نقص فنی، مجبور به بازگشت و فرود اضطراری در فرودگاه تفلیس شد.

برخی منابع مطلع، علت فرود اضطراری هواپیما را وجود نقص فنی در قسمت موتور اعلام کرده اند و با تاکید بر اینکه نقص مذکور رفع نشده است، از اعزام یک هواپیمای دیگر ‘شرکت آتا’ به تفلیس، جهت انتقال مسافران به تهران خبر داده اند.

قرار بود تا پس از رفع نقص فنی، هواپیمای مذکور، پرواز تفلیس به تهران را به انجام برساند، اما تا لحظه مخابره این خبر پرواز انجام نشده است و ‘سامانه اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی امام‘ در تهران، ساعت ورود این پرواز را 23:20 (به وقت محلی) اعلام می کند.

منبع: خبرگزاری ترنداینتر پرس

  1. Hootan
    27 شهریور 1392 در 12:50 | #1

    اگر مسافرها با اتوبوس میومدن خیلی بهتر بود.هم قیمتش پایین تر بود هم از طبیعت حاشیه جاده لذت میبردن و هم به همین اندازه طول میکشید و اعصابشون بهم نمیریخت!

  2. احسان
    27 شهریور 1392 در 15:56 | #2

    مسیر هوایی تهران تفلیس طلسم شده انگار! هر روز یک خبر بد از فلای جرجیا و آتا 😉

  3. مهدی
    3 مهر 1392 در 19:38 | #3

    توصیه اکید میکنم که به هیچ وجه بوییگ ام دی یا بهتر بگم مک دانل داگلاسهای آتا رو سوار نشین واقعا داغون و بدرد نخورن بخصوص با خلبان هایی که داره. موقع پرواز و فرود قلب آدمو میارن تو دهنش.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,