+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, علمی, فرهنگی > سفر گروه مطالعات قفقاز دانشگاه تهران به گرجستان

سفر گروه مطالعات قفقاز دانشگاه تهران به گرجستان

19 مرداد 1393 دیدگاه ها مسدود است    خبر, علمی, فرهنگی

سفر گروه مطالعات قفقاز دانشگاه تهران به گرجستان

10 تن از اساتید و دانشجویان گروه مطالعات منطقه‌ قفقاز دانشگاه تهران، به سرپرستی دکتر ‘الهه کولایی’ و با همکاری رايزنی فرهنگی ايران، به منظور بازدید از مراکز علمی و دانشگاهی و همچنین آشنایی با شرایط اجتماعی و سیاسی، به گرجستان سفر كردند.

اعضای این گروه دانشگاهی در جریان سفر خود، ضمن بازدید از مرکز شرق شناسی و گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه دولتی ‘ایوانه جاواخیشویلی’، به منظور آشنایی بیشتر با فرهنگ و تاریخ گرجستان، از جاذبه های تاریخی و توریستی تفليس نيز دیدن کردند.

گفتنی است در جلسه‌ ای که با حضور گروه اعزامی از دانشگاه تهران در رایزنی فرهنگی ایران برگزار شد، استفاده از ظرفیت‌های علمی ایران برای تعمیق روابط دانشگاهی و ایجاد علاقه در قشر فرهیخته گرجستان برای ایجاد رابطه متقابل مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد در آینده‌ای نزدیک، شرایط لازم برای اعزام گروه های علمی گرجی، با هماهنگی رایزنی فرهنگی و میزبانی دانشگاه تهران مهیا شود.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,