+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > حوادث, خبر, عکس > شکست عشقی و جنون، انگیزه جنایت در گرجستان و ایران

شکست عشقی و جنون، انگیزه جنایت در گرجستان و ایران

29 دی 1393 12 دیدگاه    حوادث, خبر, عکس

ماریام کوچالیدزه (راست) و مهدی بارانی (چپ)، قربانیان جنایت

به گزارش تفلیس.کام، در پی بازجویی کارآگاهان پلیس از ‘ محمد امین روئین تن ‘، قاتل ‘ ماریام کوچالیدزه ‘ و ‘ مهدی بارانی ‘، انگیزه وی از دست زدن به جنایت در گرجستان و ایران مشخص شد.

متهم به قتل اعتراف کرده که اهل ‘ کلاله ‘ در استان گلستان ایران است و پیش از این در گرجستان زندگی می کرده؛ در گرجستان با دختری آشنا می شود و قصد ازدواج با او را داشته است، اما به گفته وی، دختر گرجی بی هیچ دلیلی وی را ترک می کند.

فرد متهم در ادامه اعترافات خود افزوده است: شكست عشقی خيلی من را تحت‌ تاثير قرار داد و روحيه‌ام به‌ شدت به ‌هم ريخت. وقتی در گرجستان بودم، با ديدن يك دختر گرجی، حالت جنون به من دست داد و به سمت او حمله ور شدم. او را به قتل رساندم و به ايران فرار کردم. به ‘ كلاله ‘ رفتم؛ تا اينكه روز حادثه پسر بچه ای را در خيابان ديدم. دوباره حالت جنون به من دست داد و احساس كردم اگر با چاقو ضربه‌ای به او بزنم، آرام می شوم. با چاقوی ميوه ‌خوری كه همراهم بود، به گردن او ضربه‌ای زدم و پا به فرار گذاشتم.

در حال حاضر، متهم در اختیار پلیس ایران است و تحقیقات، برای تکمیل اطلاعات این پرونده جنایی، همچنان ادامه دارد.

|خبر تکمیلی|

1393/11/1 – اطلاعیه پلیس گرجستان در رابطه با دستگیری قاتل ماریام کوچالیدزه

  1. 2000
    29 دی 1393 در 15:43 | #1

    عجب بابا
    ماریام و مهدی نه سر پیاز بودن نه ته پیاز.یکی دیگه اینو ول کرده رفته تاوانشو این دوتا خدابیامرز دادن!

  2. 2001
    30 دی 1393 در 13:29 | #2

    قاتل و مقتول هردو همسایه مون هستن..واقعا ناراحت کننده س.چرا باید زندگی یه جوون و بچه اینجوری بشه.شکست عشقی حقیقت داره ولی اونو انگار یه کاریش کردن که جنون گرفته.ازین چیزا دیدیم قبلا.

  3. nader
    4 بهمن 1393 در 11:43 | #3

    این خبرتونو چند روز پیش تلویزیون آجارا نشون داد برام جالب بود که اونها هم سایت شما رو میبینن!

  4. ع
    4 بهمن 1393 در 11:49 | #4

    همسایمون بودن.امین بچه خوبی بود اماحیف شد

  5. 4 بهمن 1393 در 16:21 | #5

    من ک شنیدم داعش بهش پول میداده تا ادم بکشه ب خاطر هر قتلم ده میلیون میگرفته و فیلمم گفتن میگرفته

  6. 4 بهمن 1393 در 16:23 | #6

    ی مرد30ساله رو هم ک تو ترکیه کشته گردن گرفته

  7. شروین
    6 بهمن 1393 در 19:18 | #7

    سلام؛ بنظر من یکی از مقصران اصلی این اتفاق پلیس گرگان و بخصوص شهر کلاله است. هر آدم ناشی و تازه واردی اینو میفهمه وقتی یک نفر جرمی رو مرتکب میشه اولین جایی که باید تحت نظر گرفت محل زندگی و جاهایی هست که مجرم در اونجاها تردد داشته. پلیس کلاله با توجه به اینکه اینترپل هم دنبالش بوده و عکسش هم داشته باید خیلی زودتر از اینها قاتل رو دستگیر میکرد. این نشون میده که اونها اصلا دنبال قاتل نبودن و درخواست اینترپل رو جدی نگرفتن و گرنه چطور همه از حضور قاتل تو شهر خبر داشتن اما پلیس کلاله خبر نداشته!!!!

  8. عبدالله عوض پور
    6 بهمن 1393 در 23:50 | #8

    با سلام این پسر خیلی خوش تیپ و خوشگل بود ولی حیف شد که قاتل از آب در آمد
    امین همشهری ما هست و دوست صمیمی دایی ام بود و امین مدرک لیسانس داشت. و کاملا به زبان انگلیسی مسلط بود حتی در یکی از وب سایت های انجمن نویسندگان ایالات متحده امریکا مقاله های خوبی به ثبت رسانده است. و در مورد خود در این مقاله نوشته بود که به شدت به کتاب های عاشقانه و رمان و کتاب های بچه گانه علاقه داشت در دوران سربازی با درجه ستوان سوم وظیفه در همین شهر خودمان کلاله و در راهنمایی و رانندگی به عنوان افسر سر چهار راه خدمت میکرد. او همیشه در دوران خدمت مردم کلاله را از خود رنجیده میکرد طوری که به شدت اوغده ی زور گویی داشت و از همان قدیم و الایام یک تخته اش کم بود و سپس عاشق دختر ترک تباری از توابع شهر کلاله شد که به دلیل سنی(مذهب) بودن خوانواده اش با ازدواج با او مخالفت شدیدی انجام گرفت تا حدی که امین از خوانواده خود طرد شد و برای فرار از غم شکست عشق خود به ترکیه گریخت… / و ما بعید میدانیم که همچین شخصی با این حد جنون روانی به پای چوبه دار برود و احتمال میدهیم که در یکی از مراکز نگهداری بیماران روانی بستری شود../ زیرا اکثر همسایگان و مردم شهر کلاله میدانستند که امین واقعا مشکل روانی حادی دارد

  9. نا شناس
    8 بهمن 1393 در 14:40 | #9

    عاقبت عاشقي شديد محمد امين واقعأ خيلي داغون کنندست.خدا عشقو افريده براي زندگي و وقتي ادمهايي هستن که جلوي عشقو ميگيرن بعيد نيست که در جامعه پسر هايي مثل محمد امين داشته باشيم.محمد امين در دادگاه ميگويد قتل هارو من مرتکب شدم مرا بکشيد يه تختش کم نبود کم کردن.اميدوارم خداوند بزرگ جواب همه ي بدي هاي دنيا را بدهد.

  10. علی
    10 بهمن 1393 در 20:10 | #10

    پلیس کلاله بدترین و وظیفه نشناسترین پلیس تو کل ایرانه جای اینکه به وظیفشون عمل کنن دنبال مسایل حاشیه ای دیگه ای هستن که خیلی از مردم از دستشون شاکین در این امرم خیلی کوتاهی کردن

  11. مژگان
    26 بهمن 1393 در 11:13 | #11

    این فرد بیماری اسکیزوفرنی مبتلا شده بود و در ساری بستری بود

  12. زهرا (دختر)
    26 بهمن 1393 در 14:33 | #12

    محدثه دوست امین در درگاه خدا جواب پس باید بده دوم سهل انگاری مامور بیمارستان زارع ساری که امین با پای پیاده از بیمارستان در رفته بوده امیدوارم بیگناهیش ثابت بشه

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,