+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, سیاسی > کمک صندوق بین الملی پول برای حل مشکلات اقتصادی در گرجستان

کمک صندوق بین الملی پول برای حل مشکلات اقتصادی در گرجستان

4 اسفند 1393 دیدگاه ها مسدود است    اقتصادی, خبر, سیاسی

کمک صندوق بین الملی پول برای حل مشکلات اقتصادی در گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، ‘ صندوق بین المللی پول ‘، به زودی، راهکارهای خود برای کمک به حل مشکلات اقتصادی گرجستان را، به هیات دولت ارائه خواهد داد. البته، دولت گرجستان اعلام کرده که قصد ندارد از این صندوق درخواست وام کند.

امروز، نمایندگانی از صندوق بین المللی پول، با وزیر اقتصاد و توسعه پایدار، وزیر دارایی و مسئولان بانک مرکزی گرجستان دیدار کردند. جلسه نمایندگان صندوق بین المللی پول با مسئولان بانک مرکزی، بیش از 3 ساعت به طول انجامیده است.

یکی از نمایندگان صندوق بین المللی پول به خبرنگاران گفته است: ماموریت ما از امروز و با دیدار مقامات گرجی آغاز شده است. طی روزهای آینده ما وضعیت اقتصادی گرجستان را از نزدیک بررسی خواهیم کرد و این بررسی باید بسیار دقیق باشد. در نهایت نیز پیشنهادات و راهکارهای صندوق بین المللی پول برای حل مشکلات اقتصادی را به دولت گرجستان ارائه خواهیم داد.

در ماه های گذشته، ارزش پول ملی گرجستان، به صورت متناوب کاهش یافته و کارشناسان پیشبینی کرده اند که این روند، همچنان ادامه داشته باشد.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,