+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری > قرارداد سفر بدون ویزای اتباع گرجستان به اتحادیه اروپا در نشست ‘ ریگا ‘ امضا نخواهد شد

قرارداد سفر بدون ویزای اتباع گرجستان به اتحادیه اروپا در نشست ‘ ریگا ‘ امضا نخواهد شد

2 فروردین 1394 دیدگاه ها مسدود است    اجتماعی, اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری

قرارداد سفر بدون ویزای اتباع گرجستان به اتحادیه اروپا در نشست ' ریگا ' امضا نخواهد شد

به گزارش تفلیس.کام، رادیو ‘ پُلسکی ‘ لهستان، که ادعا می کند، به متن پیش نویس بیانیه سران اتحادیه اروپا در نشست آتی ‘ ریگا ‘ دست یافته است، اعلام کرده که در این بیانیه، هیچ صحبتی از امضای توافق نامه سفر بدون ویزای اتباع همسایگان شرقی به این اتحادیه، به میان نیامده است.

همسایگان شرقی اتحادیه اروپا، از جمله گرجستان، اوکراین و مولداوی، نسبت به رسیدن به یک توافق در نشست ‘ ریگا ‘، که مرزهای این اتحادیه را بدون نیاز به انجام تشریفات خاص به روی اتباع این کشورها باز می کند، بسیار امیدوار بودند.

رادیو ‘ پُلسکی ‘ اعلام کرده که در پیش نویس بیانیه نشست ‘ ریگا ‘، صرفا به این نکته اشاره شده که امکان مذاکره در رابطه با لغو ویزا میان اتحادیه اروپا و همسایگان شرقی تنها زمانی ممکن خواهد بود که اصلاحات مورد نظر این اتحادیه، در کشورهای مذکور به صورت کامل اجرا شده باشد.

البته، امکان تغییر در متن بیانیه نشست ‘ ریگا ‘ وجود دارد و ممکن است رایزنی های سیاسی، شرایط را به نفع همسایگان شرقی اتحادیه اروپا تغییر دهد.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,