+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, خبر, سیاسی > بهبود وضعیت دموکراسی در گرجستان

بهبود وضعیت دموکراسی در گرجستان

2 تیر 1394 دیدگاه ها مسدود است    اجتماعی, خبر, سیاسی

بهبود وضعیت دموکراسی در گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، ‘ خانه آزادی ‘، با انتشار گزارشی درباره وضعیت دموکراسی اعلام کرد، در منطقه اوراسیا، پیشرفت مردم سالاری، تنها در اوکراین و به خصوص در گرجستان قابل مشاهده است.

خانه آزادی که تشکلی غیر دولتی واقع در واشنگتن آمریکا است، در گزارش خود در رابطه با ارزیابی وضعیت دموکراسی در 29 کشور از اروپای مرکزی و اوراسیا طی سال 2014 آورده است که تقریبا نیمی از این کشورها، نسبت به رتبه پیشین خود تنزل یافته اند.

گرجستان، به دلیل برگزاری انتخابات شهرداری ها در سال 2014، که برای اولین بار در این کشور برگزار شد، در کنار اوکراین، تنها کشورهایی از اوراسیا بودند که در زمینه تحقق مردم سالاری پیشرفت داشته اند.

بر اساس گزارش ‘ خانه آزادی ‘، نمره دموکراسی گرجستان در سال 2014، برابر با 4.64 اعلام شده است که نسبت به سال پیش از آن، 0.04 کاهش را نشان می دهد.

در گزارش ‘ خانه آزادی ‘، بر اساس سطح پیشرفت دموکراسی، به هر کشور از 1 تا 7 نمراتی اختصاص داده شده که عدد 1 نشان دهنده بیشترین پیشرفت و عدد 7 به مفهوم پایین ترین سطح پیشرفت است.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,