+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی > ابراز نگرانی نخست وزیر گرجستان نسبت به اقدامات میخائیل ساکاشویلی

ابراز نگرانی نخست وزیر گرجستان نسبت به اقدامات میخائیل ساکاشویلی

11 آبان 1394 دیدگاه ها مسدود است    خبر, سیاسی

ایراکلی قریباشویلی، نخست وزیر گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، ‘ ایراکلی قریباشویلی ‘، نخست وزیر گرجستان، با ارسال نامه ای به ‘ پترو پروشنکو ‘، رئیس جمهور اوکراین، نسبت با اقدامات ‘ میخائیل ساکاشویلی ‘ ابراز نگرانی کرد.

نخست وزیر گرجستان، در نامه خود به رئیس جمهور اوکراین، با اشاره به انتشار مکالمات منتصب به آقای ساکاشویلی با برخی افراد در داخل کشور، از جمله مدیر شبکه تلویزیونی ‘ روستاوی 2 ‘ و همچنین رئیس سابق سازمان امنیت، که طرح به آشوب کشاندن گرجستان و برکناری دولت فعلی را تشریح می کند، ابراز نگرانی کرده که این اقدامات، می تواند بر روابط خوب دو کشور، تاثیر گذار باشد.

در روزهای اخیر، مکالماتی در سطح اینترنت منتشر شده، که نشان می دهد، آقای ساکاشویلی، در صدد است تا با بهره گیری از فضای ایجاد شده بر اثر اعمال برخی فشارها بر شبکه تلویزیونی ‘ روستاوی 2 ‘ و اجرای برنامه ترور برخی خبرنگاران و یا مسئولان این شبکه تلویزیونی، زمینه یک انقلاب دیگر در گرجستان را فراهم و دولت فعلی را بر کنار کند.

‘ میخائیل ساکاشویلی ‘، رئیس جمهور پیشین گرجستان و فرماندار فعلی ‘ اودِسا ‘ در اوکراین، که اخیرا شهروند اوکراین شده، تا کنون، واکنشی نسبت به ادعاهای مطرح شده علیه وی در روزهای اخیر، نشان نداده است.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,