+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, سیاسی > علیرغم لغو تحریم ها، روابط بانکی میان گرجستان و ایران هنوز برقرار نشده است

علیرغم لغو تحریم ها، روابط بانکی میان گرجستان و ایران هنوز برقرار نشده است

6 بهمن 1394 دیدگاه ها مسدود است    اقتصادی, خبر, سیاسی

علیرغم لغو تحریم ها، روابط بانکی میان گرجستان و ایران هنوز برقرار نشده است

به گزارش تفلیس.کام، ‘ زوراب گِواسالیا ‘، رئیس اتحادیه بانک های گرجستان، اعلام کرد که علیرغم لغو تحریم ها، روابط بانکی میان گرجستان و ایران هنوز برقرار نشده است و این مسئله، نیاز به اعلام رسمی از طرف دولت به بانک ها دارد.

رئیس اتحادیه بانک های گرجستان افزود: هر چند که گرجستان هیچوقت به صورت رسمی به برنامه اعمال تحریم های بین المللی علیه ایران نپیوسته بود، اما بانک ها برای دور ماندن از خطر مواجه شدن با جرایم اتحادیه اروپا و آمریکا، تغییراتی را در سیستم خود اعمال کرده بودند و برای برقراری روابط بانکی با ایران، این تغییرات باید اصلاح شود.

آقای گِواسالیا، با تاکید بر اینکه اتصال مجدد ایران به ‘ سوئیفت ‘، می تواند تا حدود زیادی مشکل روابط بانکی با گرجستان را از طریق بانک های واسطه اروپایی و غیر اروپایی حل کند، گفت: البته، برقراری روابط کارگزاری به صورت مستقیم میان بانک های دو کشور، بستگی به تمایل بانک ها دارد و می تواند با حذف بانک های واسطه، هزینه های سرمایه گذاری و انتقال پول را کاهش دهد.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,