+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری > بانک های گرجستان به بستن حساب شرکت های ایرانی ادامه می دهند

بانک های گرجستان به بستن حساب شرکت های ایرانی ادامه می دهند

بانک های گرجستان به بستن حساب شرکت های ایرانی ادامه می دهند

رادیو تجارت اعلام کرد که بانک های گرجستان با دریافت یک دستورالعمل از دولت، به بستن حساب شرکت های ایرانی ادامه می دهند. البته بانک ها از اظهار نظر علنی در رابطه با این موضوع خودداری می کنند، اما به صورت غیر رسمی بستن حساب مربوط به شرکت های ایرانی را مورد تایید قرار می دهند.

رادیو تجارت در تماس با بانک مرکزی گرجستان خواسته است تا این بانک موضع رسمی خود را در رابطه با این موضوع اعلام نماید، اما تا لحظه تنظیم این خبر، بانک مرکزی هیچ پاسخ رسمی به درخواست رادیو تجارت نداده است.

‘محمود داوری’ عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی بین المللی اعلام کرده که تا کنون بیش از 1700 بازرگان ایرانی، به دلیل چالش هایی که پس از روی کار آمدن دولت جدید در گرجستان با آن مواجه شده اند، این کشور را ترک کرده اند.

منبع: رادیو تجارت

  1. irooni
    25 مهر 1392 در 18:18 | #1

    حداقل بزارن به یجایی برسن بعد خودشونو گم کنن.
    خدایا روا مدار که گدا معتبر شود

  2. سعید
    26 مهر 1392 در 10:16 | #2

    واقعا در گرجستان عرصه بر تجار هر روز داره تنگتر میشه هیچ کسی هم رسما نمیاد تکلیف ما رو روشن کنه بدونیم واقعا میخوان ما اونجا کار و سرمایه گذاری کنیم یا نه والا صد رحمت به دولت قبلی. مصاحبه اقای داوری با فایننشیال رو خوندم درست گفتن ایشون.

  3. حامد
    27 مهر 1392 در 18:43 | #3

    دقیقا برای اینکه به یجایی برسن دارن این کارها رو انجام میدن عزیزم @irooni

  4. 29 مهر 1392 در 21:51 | #4

    میگم میخواید سایتو کلا ببندید کارو یکسره کنید؟ خیلی کم کار شدید، چه خبره؟

  5. 29 مهر 1392 در 21:51 | #5

    درجواب irooni هم باید بگم که نه قراره به جایی برسن نه خودشونو گم کردن. فقط از زمان باز شدن پای ایرانی ها به گرجستان و لغو روادید، آمار جرم و جنایت تو گرجستان 8 برابر شده و تو حدود 90 درصد اون جرم و جنایت ها پای حداقل یک ایرانی وسط بوده.

  6. فرامرز
    30 مهر 1392 در 10:23 | #6

    حامد :
    دقیقا برای اینکه به یجایی برسن دارن این کارها رو انجام میدن عزیزم @irooni

    شما ظاهرا خیلی خوشحالی که دارن حسابارو میبندن و هموطناتون رو تو دردسر میندازن نه؟

  7. فرهاد
    30 مهر 1392 در 11:25 | #7

    قطعا اینطور که شما گفتید نیست. آمار جرم و جنایت تو گرجستان از وقتی بالا رفته که به زعم رئیس جمهور این کشور دولت جدید بعد از انتخابات پارلمانی اکتبر 2012 سر کار اومد و یه مشت دزد و قاتل و جانی که اتفاقا ایرانی هم نبودند به بهونه اینکه تعداد زندانی ها زیاد شده عفو کرد و آزادشون کرد. تازه به فرض اینکه چیزی که شما گفتی درست باشه که من شک دارم خب این چه ربطی به بستن حساب بانکی ایرانی ها داره؟! اون یه مسئله اجتماعیه این یه مسئله اقتصادی. مگر اینکه شما بخوای بگی بحث لج و لج بازی هست و تو گرجستان مثل جنگل هیچ قانونی حاکم نیست که اینطور نیست. ضمنا شما که همینجوری رو هوا آمار میدی که از زمان ورود ایرانی ها آمار جرم و جنایت تو گرجستان 8 برابر شده و تو 90 درصد جرم های اتفاق افتاده پای ایرانی ها وسط بوده بد نیست چهارتا سند و مدرک یا منبع خبری هم در این رابطه معرفی کنی که حرفت اعتبار داشته باشه وگرنه هر کی نظرت رو میخونه فکر میکنه چرت و پرت گفتی! @ალი ბაბა–ი

  8. حامد
    30 مهر 1392 در 15:27 | #8

    کشوری که هیچ اراده سیاسی از خودش نداره و به راحتی ملتی که در کشورش هم کار آفرین بودن هم پول خرج میکردند رو بیرون میکنه به هیچ دردی نمیخوره ….

  9. Alireza
    3 آبان 1392 در 19:45 | #9

    همه اينها تقصير خود ايرانيهاست. صد ساله تو اشتباهن و هر روز وضعشون بدتر ميشه و ككشونم نميگزه و همچنان تو خوابه غفلتن. دم گرجي ها هم گرم كه به فكر منافع خودشونن.

  10. حميد
    5 آبان 1392 در 22:02 | #10

    ما كهحساب بانكي شركتمون را با شش ميليون يورو بستيم و برگشتيم دبي قيافه مسوول حسابمون تو بنك اف جيورجيا ديدني بود تا هفته پيش همينجور چپ و راست از ما رفرنس و مدرك ميخواست ولي وقتي ديد خسته شديم و جدي جدي داريم حساب را ميبنديم همش دنبال راه حل بود تا حساب را فعال نگه داره

  11. علی
    25 بهمن 1392 در 03:54 | #11

    واقعا من دارم دیونه میشم حسابمو بستن کم مونده به هر راهی دست بزنم تو رو خدا یکی بگه این حسابا ایا باز میشه kash afghani bodim ama irani nabodim

  12. محسن مالي
    23 فروردین 1393 در 00:59 | #12

    با سلام ما در حدود ٤ماهه حسابمون بسته شده تو رو خدا اگر كسي خبري داره بگه من كل زندگيم بوده دارم ديوونه ميشم

  13. تفلیس.کام
    23 فروردین 1393 در 11:03 | #13

    محسن مالی :

    با سلام ما در حدود ۴ماهه حسابمون بسته شده تو رو خدا اگر کسی خبری داره بگه من کل زندگیم بوده دارم دیوونه میشم

    لازم به ذکر است پیش از این، تحت نام ‘علی’ و با آدرس پست الکترونیک مشابه، در تاریخ 25 بهمن 1392، پیامی با همین مضمون، به شرح زیر در سایت درج شده است.

    علی :

    واقعا من دارم دیونه میشم حسابمو بستن کم مونده به هر راهی دست بزنم تو رو خدا یکی بگه این حسابا ایا باز میشه kash afghani bodim ama irani nabodim

  14. آوتاندیل
    14 فروردین 1394 در 14:04 | #14

    واقعا نمیدونم، شما چرا از گرجستان خوشتون میاد؟ حسابتون رو می بندن و پولتونو بالا می کشن، بازم میرید اونجا؟
    هرکی بازم بره اونجا، حقشه بدتر از این سرش بیاد. والسلام.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,