+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, خبر, گردشگری > تغییر در قوانین مهاجرت به گرجستان

تغییر در قوانین مهاجرت به گرجستان

21 اسفند 1391 3 دیدگاه    اجتماعی, خبر, گردشگری

تئا تسولوکیانی، وزیر دادگستری گرجستان

‘تئا تسولوکیانی’ وزیر دادگستری در جلسه ای که امروز در رابطه با سیاست های مهاجرتی برگزار شد اعلام کرد که دولت گرجستان به زودی قوانین مهاجرت را تغییر داده و سیاست های جدیدی را در این زمینه اعمال خواهد کرد.

شرکت کنندگان در این جلسه که وزیر دادگستری ریاست آن را بر عهده داشت، در مورد قوانین مهاجرت، سیاست های صدور ویزا و نقش بخش غیر دولتی در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداخته و اسناد اولیه مربوط به استراتژی آینده گرجستان در رابطه با مبحث مهاجرت را تنظیم نمودند.

در پایان این جلسه، وزیر دادگستری، ضمن تشکر از اتحادیه اروپا به دلیل ارائه مشاوره به گرجستان در زمینه قوانین مهاجرت اعلام کرد که در چند روز آینده سیاست های جدید مهاجرتی از سوی دولت اعلام خواهد شد.

خانم تسولوکیانی افزود، قوانین مهاجرت ما باید به گونه ای تنظیم شود که نه تنها در بر دارنده منافع ملی بلکه منطبق با استانداردهای اروپا نیز باشد، چرا که یکی از مهمترین مسائل در مسیر پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا، مسئله مهاجرت است.

منبع: روستاوی 2

  1. محسن
    22 اسفند 1391 در 12:41 | #1

    یعنی چی؟میخوان قوانین مهاجرت سختگیرانه تری تصویب کنند؟خواهشا در این مورد اطلاع رسانی کنید برام خیلی مهمه.

  2. tisfoon
    23 اسفند 1391 در 22:04 | #2

    kheili vaght pish bayad in karo mikardan kheili harki harki shode nemoonash ham iranihayi ke mian gorjestan aksaran be kare dalali va karaye kazeb roo miaran va hamin tasirate badi da ayande dare.

  3. م رضا
    25 اسفند 1391 در 14:51 | #3

    لطفا در مورد مهاجرت به گرجستان و اخذ اقامت گرجستان بیشتر توضیح دهید . امکان پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا در اینده نزدیک هست یا خیر؟ تشکر

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,