+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, اقتصادی, خبر, گردشگری > افتتاح ‘هتل هیلتون’ در سایه تردید

افتتاح ‘هتل هیلتون’ در سایه تردید

ساختمان فعلی مهمان پذیر ساکارتولو و محل آینده هتل هیلتون

افتتاح ‘هتل هیلتون’ تفلیس در سایه تردید قرار گرفته است و ‘دیوید کودوآ’ نماینده برند آمریکایی ‘هیلتون’ در گرجستان، دلیل این مسئله را اقامت پناهجویان در ساختمانی که برای این کار در نظر گرفته شده (ساختمان فعلی مهمان پذیر ساکارتولو در خیابان ملیکیشویلی) اعلام کرده است.

قرار است که نماینده هتل هیلتون در چند روز آینده با وزیر مهاجرت و اسکان دیدار داشته باشد. وی ابراز امیدواری کرده که این ملاقات منجر به اختصاص محلی جدید برای اقامت پناهجویان شود. در این صورت امکان افتتاح این هتل در آینده ای نزدیک وجود خواهد داشت.

به گفته آقای کودوآ، ضرب الاجل اجرای این پروژه تا پایان سال 2013 تعیین شده و در صورت عدم خروج به موقع پناهجویان از ساختمان مورد نظر، امکان اجرای پروژه وجود نخواهد داشت.

آقای کودوآ امتیاز استفاده از برند هیلتون در گرجستان را برای 22 سال در اختیار دارد.

منبع: رادیو تجارت

  1. 021
    30 آذر 1391 در 15:49 | #1

    اگه اونجا رو پناهجوها و بی خانمانها پر کردن پس چجوریه که آژانس های محترم تو ایران محل اقامت تورهاشونو تو این مسافرخونه معرفی میکنند و میگن هتل ساکارتولو!
    واقعا که…

  2. حامد
    2 دی 1391 در 20:52 | #2

    باز دست شما درد نکنه که اطلاع رسانی میکنید و میگید که که ساکارتولو هتل نیست و در حد مسافرخونه هستش سایرین که فقط به فکر جیب خودشونن.

  3. nader
    8 دی 1391 در 22:47 | #3

    021 دزدی که شاخ و دم نداره!

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,