+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > حوادث, خبر, نظامی > جسد سرباز ناپدید شده گرجی در افغانستان، پیدا شد

جسد سرباز ناپدید شده گرجی در افغانستان، پیدا شد

سربازان ارتش گرجستان

مقام‌های محلی در جنوب افغانستان می گویند که جسد یک سرباز گرجی که اوایل این ماه ناپدید شده بود، پیدا شده است. ‘گیورگی کیکادزه’ سرباز ناپدید شده گرجی، با گلوله کشته شده و جسدش نیز در یک خانه متروک انداخته شده بود. مقامات گرجی آیساف هویت سرباز کشته شده را تایید کرده اند.

‘میخائیل ساکاشویلی’ رئیس جمهور گرجستان، در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده سرباز کشته شده به آنها تسلیت گفت. همچنین رئیس جمهور، برای شرکت در مراسم آغاز سال نو میلادی در کنار نیروهای گرجی، فردا به افغانستان سفر خواهد کرد.

گرجستان در افغانستان ۱۵۷1 سرباز دارد که تحت فرماندهی ناتو در مناطق جنوبی افغانستان مستقر هستند. کشته شدن ‘گیورگی کیکادزه’، شمار تلفات نیروهای گرجی در افغانستان را به ۱۹ نفر رساند.

 منبع: روستاوی 2

  1. MASK
    10 دی 1391 در 22:34 | #1

    سلام ،لطفا در مورد علل حضور نیروهای گرجی در افغانستان با اینکه عضو ناتو نیستند بیشتر توضیح بدید و نظر دولت جدید در مورد حضور نیرو های نظامی در افغانستان چیه ؟ با تشکر .

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,