+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی > سیاستمداران گرجستان در لیست سیاه دولت اوکراین

سیاستمداران گرجستان در لیست سیاه دولت اوکراین

18 آذر 1392 1 دیدگاه    خبر, سیاسی

میخاییل ساکاشویلی در کیف، پایتخت اوکراین

اولگ تسارف‘، نماینده مجلس اوکراین از حزب حاکم ‘مناطق’، امروز دوشنبه از سازمان امنیت و وزارت امور خارجه اوکراین درخواست کرد تا نسبت به اخراج و عدم ورود 30 سیاستمدار خارجی به اوکراین اقدام نمایند.

‘تسارف’ حضور این افراد در اوکراین را موجب تشدید اقدامات ضد دولتی و تهدیدی برای کشورش قلمداد کرده است. در لیست آقای تسارف، اسامی برخی از سیاستمداران گرجستان نظیر ‘لوان وارشالومیدزه’، ‘گیوی تارگامادزه’، ‘گیورگی واشادزه’ و همچنین ‘میخائیل ساکاشویلی’، رییس جمهور سابق نیز دیده می شود.

ساکاشویلی که چند روز پیش وارد اوکراین شده است، روز گذشته در جمع مخالفان دولت در ‘کیف’ پایتخت این کشور حاضر و طی سخنانی خواستار پیوستن این کشور به قرارداد همکاری تجاری با اتحادیه اروپا شد.

اوکراین از سه هفته پیش و پس از خودداری ‘ويکتور يانوکوويچ’، رییس جمهور این کشور از امضای قرارداد همکاری نزدیک با اتحادیه اروپا، شاهد تظاهرات و اعتراضات گسترده مردمی بوده است.

منبع: کانال یک

  1. حامد
    20 آذر 1392 در 12:52 | #1

    این مرد واقعا معرکه است. به نظرم میخواد خودشو به یک رهبر تو کل منطقه تبدیل کنه. شاید! احتمالا!

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,