+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی, گردشگری, ورزشی > هشدار گرجستان در رابطه با ورود غیر قانونی اتباع خارجی به ‘آبخازیا’ و ‘اوستیای جنوبی’

هشدار گرجستان در رابطه با ورود غیر قانونی اتباع خارجی به ‘آبخازیا’ و ‘اوستیای جنوبی’

22 بهمن 1392 دیدگاه ها مسدود است    خبر, سیاسی, گردشگری, ورزشی

هشدار گرجستان در رابطه با ورود غیر قانونی اتباع خارجی به 'آبخازیا' و 'اوستیای جنوبی'

وزارت امور خارجه گرجستان با انتشار اطلاعیه ای در رابطه با ورود غیر قانونی به مناطق جدایی طلب ‘آبخازیا’ و ‘اوستیای جنوبی’، به کلیه اتباع خارجی که برای ‘المپیک زمستانی سوچی’ به روسیه سفر کرده اند،  هشدار داد.

در اطلاعیه وزارت امور خارجه آمده است که بر اساس قوانین گرجستان، ورود به هر یک از مناطق جدایی طلب، از کشورهای ثالث و بدون دریافت مجوز از دولت، جرم محسوب شده و افرادی که به این امر اقدام نمایند، در صورت ورود به گرجستان با جرایم نقدی و حبس از 2 تا 4 سال مواجه خواهند شد.

اطلاعیه وزارت امور خارجه گرجستان پس از آن منتشر شد که مقامات منطقه جدایی طلب ‘آبخازیا’ که تنها 40 کیلومتر با محل برگزاری بازی های المپیک زمستانی سوچی در روسیه فاصله دارد، اعلام کردند تسهیلاتی را به منظور صدور ویزا برای گردشگران خارجی در طول برگزاری المپیک زمستانی در نظر خواهند گرفت.

گرجستان استقلال مناطق جدایی طلب آبخازیا و اوستیای جنوبی که در پی جنگ سال 2008 با روسیه از این کشور جدا شدند را به رسمیت نمی شناسد و خواستار پیوستن مجدد این مناطق به خاک گرجستان است.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,