+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, گردشگری > فلای ویستای گرجستان، در آستانه تعطیلی

فلای ویستای گرجستان، در آستانه تعطیلی

فلای ویستای گرجستان، در آستانه تعطیلی

شرکت هواپیمایی ‘فلای ویستا’ که کمتر از 6 ماه پیش فعالیت خود را با برقراری پرواز میان تهران و تفلیس آغاز کرده بود، با متوقف نمودن کلیه پروازهای خود در تمام مسیرها، در آستانه تعطیلی قرار گرفت.

‘اِکا اَبساندزه’، مدیر بازاریابی شرکت هواپیمایی ‘فلای ویستا’، دلیل توقف کلیه پروازهای این شرکت را، نبود مسافر و عدم وجود توجیه اقتصادی برای انجام پرواز ذکر کرده است؛ مدیر بازاریابی ‘فلای ویستا’، با اعلام اینکه اصلی ترین مقاصد پروازی این شرکت شامل ‘تهران’ و ‘کیف’ بوده است گفت: قوانین سخت گیرانه صدور ویزا برای اتباع ایران از سوی گرجستان و بحران سیاسی اوکراین از اصلی ترین دلایل کاهش مسافران ایرانی و اوکراینی این شرکت بوده است.

بر اساس آمارهای پلیس مرزی گرجستان، تعداد مسافران ورودی از اوکراین و ایران به گرجستان طی ماه اکتبر، در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، به ترتیب با 13 و 86 درصد کاهش مواجه بوده است.

‘فلای ویستا’، آخرین پرواز خود در مسیر تهران را در تاریخ 9 اکتبر (17 مهر) انجام داد و پس از این تاریخ، کلیه پروازهای مستقیم میان گرجستان و ایران متوقف شد.

  1. احسان
    20 آبان 1393 در 20:56 | #1

    ظاهرا فعالیت شرکتهای جدید هواپیمایی در گرجستان طلسم شده اون از عاقبت فلای جورجیا این هم از فلای ویستا! واقعا چرا؟

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,