+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری > چینی ها دیگر تمایلی به سرمایه گذاری در گرجستان ندارند

چینی ها دیگر تمایلی به سرمایه گذاری در گرجستان ندارند

چینی ها دیگر تمایلی به سرمایه گذاری در گرجستان ندارند

روزنامه اقتصادی ‘فایننشیال’ در تفلیس، با انتشار مطلبی، از عدم تمایل چینی ها به سرمایه گذاری در گرجستان خبر داد. به گزارش ‘فایننشیال’، میزان سرمایه گذاری چین در گرجستان طی سال 2014، در مقایسه با سال 2013، از 89 میلیون دلار به 8 میلیون دلار کاهش یافته است.

نماینده اقتصادی سفارت چین در تفلیس، در مصاحبه با ‘فایننشیال’، اجرای قانون جدید مهاجرت و اخذ ویزا، که منجر به جلوگیری از ورود بدون ویزای اتباع چین به گرجستان شده است را، علت اصلی کاهش سرمایه گذاری اتباع کشورش اعلام کرده است.

‘فایننشیال’ همچنین گزارش داده، هواپیمایی ملی چین که تا قبل از برقراری رژیم ویزا برای اتباع این کشور، در هر پرواز به صورت میانگین حدود 100 مسافر را به گرجستان منتقل می کرده است، هم اکنون در هر پرواز خود در این مسیر، تنها 15 تا 20 مسافر دارد و در صورت ادامه این وضع، طی 2 ماه آینده کلیه پروازهای خود به مقصد تفلیس را لغو خواهد کرد.

  1. جاوید
    8 آذر 1393 در 14:24 | #1

    این قانون جدید مهاجرت یه کم مسخره بازی نشده؟
    البته بهتر که چین حضور نداشته باشد؛ جنس بنجل چینی تو ایران که اعصاب برای کسی نگذاشته و هرچه ایرانی هست را بیکار کرده
    پس گرجستان هم راه عاقلانه یی در پیش بگیره وگرنه به سرنوشت ایران دچار میشه؛ به ویژه که گرجستان یک کشوری با درصد بالایی فقط مصرف کننده هستند

  2. حامد
    8 آذر 1393 در 19:39 | #2

    آخر سر خودشون از این قانون جدید که مصوب کردند پشیمون میشن. این چه قانونیه که هم سرمایه گذاری خارجی رو کاهش داده و هم ورود توریست!!!!

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,