+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی, گردشگری > شروع مذاکرات گرجستان و چندین کشور برای برقراری مجدد امکان سفر بدون ویزا

شروع مذاکرات گرجستان و چندین کشور برای برقراری مجدد امکان سفر بدون ویزا

13 بهمن 1393 2 دیدگاه    خبر, سیاسی, گردشگری

شروع مذاکرات گرجستان و چندین کشور برای برقراری مجدد امکان سفر بدون ویزا

به گزارش تفلیس.کام، دولت گرجستان، به منظور برقراری مجدد امکان سفر بدون ویزا، در حال مذاکره با برخی از کشورهایی است، که در پی اجرای قانون جدید مهاجرت و اخذ ویزا، امکان سفر بدون ویزای اتباع آنها به گرجستان، به حالت تعلیق در آمده بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، سورینام، پاراگوئه، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا، ترینیداد و توباگو و همچنین عراق، در لیست کشورهای در حال مذاکره با دولت، به منظور برقراری مجدد امکان سفر بدون ویزا به گرجستان، قرار دارند.

تا کنون هیچ اطلاعاتی در رابطه با مذاکره ‘ ایران ‘ و گرجستان برای برقراری مجدد رژیم سفر بدون ویزا، که گرجستان به صورت یک طرفه قرارداد آن را لغو کرده بود، منتشر نشده است.

چندی پیش، شیلی و گواتمالا نیز، مذاکرات با دولت گرجستان برای برقراری مجدد رژیم سفر بدون ویزا را آغاز کرده بودند.

  1. احسان
    13 بهمن 1393 در 22:49 | #1

    باز هم جای تاسف مظاعف برای ما

  2. ناشناس
    14 بهمن 1393 در 22:28 | #2

    با سلام و تشکر از شما ، بنظر بنده بودن ویزا برای کشورهایی مثل ایران و عراق به نفع همه است اگر ویزا برداشته شود مثل گذشته هر شخص خلافکار برای فرار از کشور به راحتی به سمت این کشورها میرود و این موضوع ، دردسر ساز و مایه شرم خواهد شد . مثل موارد زیادی که در گذشته بود و ما و شما بهتر میدانیم . توریست و سرمایه گذار یا تاجر مشکلی برای گرفتن ویزا ندارد . اینطوری قطعا برای همه بهتر خواهد بود .

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,