+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اجتماعی, اقتصادی, خبر, سیاسی, گردشگری > دعوت ‘ جبهه متحد ملی ‘ گرجستان از مردم برای حضور در تجمع اعتراضی 21 مارس

دعوت ‘ جبهه متحد ملی ‘ گرجستان از مردم برای حضور در تجمع اعتراضی 21 مارس

دعوت ' جبهه متحد ملی ' گرجستان از مردم برای حضور در تجمع اعتراضی 21 مارس

به گزارش تفلیس.کام، حزب ‘ جبهه متحد ملی ‘ گرجستان، قدرتمندترین حزب مخالف دولت و رقیب اصلی ائتلاف ‘ رویای گرجی ‘، از مردم دعوت کرده تا در تجمع اعتراضی که این حزب در تاریخ 21 مارس 2015 (1 فروردین 1394) در تفلیس برگزار می کند، شرکت کنند.

جبهه متحد ملی، هدف از برگزاری این تجمع اعتراضی را، استعفای دولت، به دلیل سیاست های غلط اقتصادی، نداشتن برنامه منسجم و ناتوانی در کنترل سقوط ارزش پول ملی، اعلام کرده است.

‘ تئا تسولوکیانی ‘، وزیر دادگستری، در واکنش به دعوت ‘ جبهه متحد ملی ‘ از مردم برای شرکت در تجمع اعتراضی علیه دولت گفت: گرجستان یک کشور آزاد است و ما به حقوق بشر احترام می گذاریم؛ بر اساس قانون، احزاب و مردم آزادند تا در هر زمان و هر مکان، بر علیه دولت و یا مقامات کشور تجمع اعتراضی و راهپیمایی بدون خشونت برگزار کنند و برای این کار نیاز به هیچ مجوزی از سوی سازمان های دولتی وجود ندارد. ضمنا، وزارت کشور موظف است تا امنیت تجمعات و راهپیمایی ها را تامین کند و قطعا این کار انجام خواهد شد.

  1. ناشناس
    12 اسفند 1393 در 12:45 | #1

    الان هم دیر شده . زودتر از اینها مردم باید علیه دولت اعتراض می کردند . آفرین بر این مردم که بر علیه سیاست های غلط دولت به خیابان ها خواهند آمد.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,