+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, گردشگری > لغو پروازهای هواپیمایی ویز ایر در مسیر گرجستان به اوکراین

لغو پروازهای هواپیمایی ویز ایر در مسیر گرجستان به اوکراین

6 فروردین 1394 2 دیدگاه    اقتصادی, خبر, گردشگری

لغو پروازهای هواپیمایی ویز ایر در مسیر گرجستان به اوکراین

به گزارش تفلیس.کام، شرکت هواپیمایی ‘ ویز ایر ‘ اعلام کرد، از تاریخ 20 آوریل (31 فروردین) سال جاری، پروازهای خود در مسیر کوتائیسی – کی اف – کوتائیسی را لغو خواهد کرد.

این تصمیم، در پی تعطیلی دفتر ‘ ویز ایر ‘ در اوکراین اتخاذ گردیده و برخی دیگر از مسیرهای پروازی این شرکت هواپیمایی، از جمله والنسیا، بارسلونا، مسکو، میلان، ونیز و ناپل از مبدا کی اف را نیز شامل می شود.

ویز ایر، یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت متعلق به مجارستان در مرکز و شرق اروپا محسوب می گردد که در 37 کشور جهان و از جمله در مسیر کوتائیسی به بوداپست پرواز می کند.

بنابر اعلام این شرکت هواپیمایی،‌ پروازها از کی اف، به مقاصد بوداپست، لندن، دورتمند، هامبورگ، مونیخ، کاتوویتس و لارناکا کماکان ادامه خواهند داشت.

  1. مجید
    7 فروردین 1394 در 09:39 | #1

    بله متاسفانه بنده از اوکراین عازم گرجستان هستم با ویز ایر و پرواز برگشت ندارن چون باتومی کار دارم باید از باتومی برم تفلیس از اونجا برگردم …. پرواز های مستقیم کیف و باتومی هم از شرکت هواپیمایی بین المللی اوکراین فصلی هست و هنوز شروع نمیشن تا تابستان.

  2. مجید
    7 فروردین 1394 در 09:42 | #2

    البته فلای ویستا هم پرواز تفلیس به کیف و برعکس داشت که لغو شده …. من نمیدونم ، درصد خیلی زیاد و قابل توجهی از توریست های گرجستان از اوکراین هست ، با این حال این پرواز ها لغو شده، دلیلش رو نمیتونم متوجه بشم .

    مثلا پرواز جورجین ایرویز به ریاض دارن ، درصورتی که توریست انچنانی از عربستان به گرجستان نیست. ملاک انتخاب مسیر ها انگار بدون توجیه اقتصادی هست

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,