+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی, نظامی > آغاز مانور نظامی مشترک آمریکا و گرجستان

آغاز مانور نظامی مشترک آمریکا و گرجستان

21 اردیبهشت 1394 دیدگاه ها مسدود است    خبر, سیاسی, نظامی

آغاز مانور نظامی مشترک آمریکا و گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، مانور نظامی مشترک آمریکا و گرجستان، امروز، با برگزاری مراسمی ویژه، در یک پایگاه هوایی و زمینی، واقع در 25 کیلومتری شرق ‘ تفلیس ‘، آغاز شد.

حدود 600 سرباز آمریکایی و گرجی، در این مانور که دو هفته به طول می انجامد، حضور دارند و به تمرینات نظامی، از جمله شلیک به سوی اهداف تعیین شده، خواهند پرداخت.

مقامات دو کشور، اعلام کرده اند که هدف از برگزاری این مانور، توسعه همکاری های مشترک نظامی آمریکا و گرجستان در چارچوب اقدامات ‘ ناتو ‘ و بخشی از طرح آمریکا برای گسترش حضور نظامی خود در اروپا است.

به دنبال درگیری های اوکراین، شماری از کشورهای شرق اروپا، از ناتو درخواست کرده بودند تا حضور پر رنگ تری را در اروپا داشته باشد و مانع از اقدامات احتمالی روسیه در این منطقه شود.

همچنین، ستاد فرماندهی ارتش آمریکا در اروپا، در بیانیه ای اعلام کرد، سخت افزارهای نظامی که در این مانور مورد استفاده قرار می گیرد، از بلغارستان به گرجستان انتقال یافته است.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,