+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > آشپزی, اجتماعی, تاریخی, خبر, فرهنگی, فیلم, گردشگری > نون و نمک گرجستان (قسمت چهارم)

نون و نمک گرجستان (قسمت چهارم)

به گزارش تفلیس.کام، شبکه تلویزیونی ‘ بی بی سی ‘، به تازگی، مستندی تحت عنوان ‘ نون و نمک ‘ را در رابطه با گرجستان پخش کرد که در آن، بیشتر به غذاهای گرجی توجه شده است.

تفلیس.کام، برای آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان خود با بخشی از تاریخ، فرهنگ و همچنین غذاهای مردم گرجستان، در هفته های گذشته، قسمت های اول، دوم و سوم مستند ‘ بی بی سی ‘، که توسط ‘ بهزاد بلور ‘ و ‘ علی همدانی ‘ تهیه شده است را منتشر کرد. این هفته نیز، می توانید، قسمت آخر از این مستند چهار قسمتی را مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است ‘ تفلیس.کام ‘ در تهیه این مستند هیچ نقشی نداشته و امتیاز آن به صورت کامل در انحصار ‘ بی بی سی ‘ است. همچنین، باز نشر این مستند، به مفهوم تایید محتوای آن از سوی ‘ تفلیس.کام ‘ نیست و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد.

  1. ناشناس
    21 اردیبهشت 1394 در 10:08 | #1

    خدا رو شکر که قسمت آخره .

  2. کسری
    21 اردیبهشت 1394 در 12:23 | #2

    به نظر من مهمترین مزیت این مستند فارسی بودنش هست چون منابع غیر فارسی در مورد گرجستان زیاده ولی فارسی نه

  3. عليرضا م
    21 اردیبهشت 1394 در 20:55 | #3

    سلام ، مي خواستم بدونم آيا امكان دانلود قسمت هاي 1- 4 مجموعه نون و نمك ممكن است يا خير و در صورت امكان لطفاً آدرس لينك رو بدين . باتشكر .

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,