+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر > مصوبات جدید پارلمان گرجستان برای حمایت از مردم مناطق کوهستانی

مصوبات جدید پارلمان گرجستان برای حمایت از مردم مناطق کوهستانی

28 تیر 1394 1 دیدگاه    اقتصادی, خبر

مردم مناطق کوهستانی گرجستان حمایت می شوند

به گزارش تفلیس.کام، پارلمان گرجستان، قانونی تحت عنوان ‘ توسعه مناطق کوهستانی ‘، با هدف بهبود شرایط زندگی مردم در این مناطق و جلوگیری از مهاجرت دسته جمعی ساکنان مناطق کوهستانی به شهرهای بزرگ را به تصویب رساند.

بر اساس این قانون، که از ابتدای ژانویه 2016 توسط دولت به اجرا در می آید، حقوق بازنشستگی در مناطق کوهستانی، 20% در مقایسه با سایر مناطق افزایش خواهد یافت و معلمان کالج ها و مدارس نیز، به طور منظم، 35% بیشتر از حقوق و دستمزد قانونی خود دریافت خواهند کرد.

همچنین، به هر خانواده برای به دنیا آوردن فرزند اول و دوم خود، به مدت یک سال، کمک هزینه ماهانه حداقل 100 لاری ($44)، و برای فرزند سوم به بعد نیز، به مدت دو سال، حداقل 200 لاری ($88) پرداخت خواهد شد.

پارلمان گرجستان، علاوه بر موارد بالا، مشوق هایی نیز برای جذب تجار، جهت سرمایه گذاری در مناطق کوهستانی، به منظور ایجاد کسب و کارهای کوچک و همچنین توسعه مزارع در نظر گرفته است.

  1. Dachi
    29 تیر 1394 در 05:28 | #1

    درود بر دولت و ملت گرجستان؛ کاش ایران هم بجای کمک به کشورهای دیگه ؛از این دست کارها برای مردمش میکرد

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,