+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی > برنامه ریزی برای سفر نخست وزیر گرجستان به ایران

برنامه ریزی برای سفر نخست وزیر گرجستان به ایران

12 شهریور 1394 2 دیدگاه    خبر, سیاسی

دیدار روسای پارلمان گرجستان و ایران، در حاشیه چهارمین اجلاس سران کشورهای جهان در سازمان ملل متحد

به گزارش تفلیس.کام، ‘ داویت اوسوپاشویلی ‘، رئیس پارلمان، در دیدار با ‘ علی لاریجانی ‘، رئیس مجلس ایران، از برنامه ریزی برای سفر نخست وزیر گرجستان به تهران خبر داد.

رئیس پارلمان افزود: دولت گرجستان، کارگروهی برای توسعه روابط با ایران تشکیل داده که معاون نخست وزیر، رئیس این کارگروه، و برخی وزرای مهم، مانند وزیر انرژی و وزیر خارجه، و همچنین برخی مدیران پروژه‌ های زیر ساختی، عضو این کارگروه هستند.

دیدار روسای پارلمان گرجستان و ایران، در حاشیه چهارمین اجلاس سران کشورهای جهان در سازمان ملل متحد، در ‘ نیویورک ‘ انجام شده است.

  1. محمد
    12 شهریور 1394 در 22:56 | #1

    من یه بار یه تئوری رو خوندم که میگفت یکی از علل قرار دادن ویزا برای ایرانی ها خود دولت ایران و به ویژه رانت خوارهای بزرگ هستند, به طوری که دولت نمیخواد در کشورهای اطراف تجمعات ایرانی و جوامع ایرانی تشکیل بشه, دوست ندارن یه خونه امن برای کسایی که به نوعی موافق سیاستهای حکومت هستند به وجود بیاد, چون با این سیستم ممکنه ناگهان جمعیت بزرگی دور هم جمع بشن که فاصله کمی با ایران دارن و دسترسی بهش برای اکثر ایرانی ها ممکنه, با توجه که من در جریان اخذ اقامت ارمنستان با یکی از مقامات اونها دیدار کردم به نوعی شنیدم که دلیل ندادن اقامت بلند مدت به نحوی به خود دولت ایران برمیگرده, البته این میتونه به نوعی تئوری توطئه هم باشه و از بیخ درست نباشه ولی اینم یه ایده ای هست.

  2. عليرضا لايق
    12 شهریور 1394 در 23:51 | #2

    سلام بعد از ديدارهاي ديپلماتيك اخير ، خبر خوبي بود . اميدوارم شاهد افزايش روابط اقتصادي سياسي … شده و براي هر دو طرف منافع ذاشته باشد .

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,