+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > خبر, سیاسی > ورود سفیر جدید آمریکا به گرجستان

ورود سفیر جدید آمریکا به گرجستان

25 شهریور 1394 2 دیدگاه    خبر, سیاسی

ایان کرافورد کِلی، سفیر جدید آمریکا در گرجستان

به گزارش تفلیس.کام، ‘ ایان کرافورد کِلی ‘، سفیر جدید آمریکا در گرجستان، امروز، به همراه همسرش ‘ فرانچسکا ‘، وارد تفلیس شد و مسئولیت اداره امور سفارت و روابط دیپلماتیک میان دو کشور را بر عهده گرفت.

سفیر جدید آمریکا، در بدو ورود خود، در فرودگاه تفلیس به خبرنگاران گفت که 30 سال به عنوان یک دیپلمات فعالیت کرده و همیشه آرزوی خدمت در گرجستان را داشته است.

آقای کِلی، جایگزین ‘ ریچارد نورلند ‘، که از سال 2012 سفیر آمریکا در گرجستان بود، شده است.

  1. محسن نامور صدیق
    26 شهریور 1394 در 23:12 | #1

    من به نوبه خودم هم به ایشان و هم به مردم گرجستان تبریک میگم. آقای کرافورد کلی یکی از دیپلماتهای کار کشته و سیاستمدار آمریکائی است که در دوره خدمت خود اثرات مثبت زیادی بجای گذاشته و در جهت منافع ملی ایالات متحده آمریکا تلاشهای وافری داشته است. ایشان تحصیل کرده آمریکا است و دکترای خود را درسال 1986 از دانشگاه کلمبیا اخذ نموده است. همچنین بخاطر فعالیتهای اثر گذارش، از طرف وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا موفق به کسب جوایز متعدد و لوح افتخار گردیده است.
    ایشان بخوبی با زبانهای روسی، ایتالیائی،ترکی،صربی و لهستانی آشنائی دارد و در کشورهائی همچون ترکیه،بلژیک ، ایتالیا و اتریش سفیر کبیر و تام الاختیار ایالات متحده آمریکا بوده است. همچنین در سالهای اخیر از طرف پرزیدنت باراک اوباما نماینده آمریکا در سازمان امنیت و همکاری اروپا منصوب شده بود که دوره خدمت ایشان در این سازمان مصادف بوده با برخی تنشها در اروپا و آسیا که الحق و انصاف آقای کلی با ارائه خدمات خود به سازمان مذکور توانست کارنامه درخشانی از خود برجای گذارد و با همکاری کشورهای اروپائی این تنشها را پشت سر بگذارند.

  2. احسان
    31 شهریور 1394 در 10:05 | #2

    آقای صدیق ممنون از اطلاعات خوبی که به اشتراک گذاشتید

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,