+Google
Facebook
چهارمین سالگرد تولد تفلیس.کام
خانه > اقتصادی, خبر, گردشگری > انتشار آخرین آمار مربوط به ورود اتباع خارجی به گرجستان توسط وزارت کشور

انتشار آخرین آمار مربوط به ورود اتباع خارجی به گرجستان توسط وزارت کشور

انتشار آخرین آمار مربوط به ورود اتباع خارجی به گرجستان توسط وزارت کشور

به گزارش تفلیس.کام، وزارت کشور گرجستان، با انتشار گزارشی، آخرین آمار تعداد اتباع خارجی ورودی به کشور طی سال 2015 را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، از ابتدای ژانویه تا پایان نوامبر 2015، 5431723 تبعه خارجی، با اهداف مختلف، از جمله گردشگری، تجارت، ترانزیت و …، از مرزهای گرجستان عبور کرده اند.

وزارت کشور در گزارش خود اعلام کرده که بیشترین رشد تعداد اتباع خارجی ورودی به گرجستان طی سال 2015، مربوط به کشورهای قزاقستان، بلاروس، اسرائیل، امارات متحده عربی، عربستان و ایالات متحد آمریکا بوده است.

  1. محسن نامور صدیق
    12 آذر 1394 در 19:09 | #1

    با توجه به میزان جمعبت کشور گرجستان این تعداد گردشگر که وارد گرجستان شده و از آن دیدن کرده اند میزان قابل توجهی است و توجه و نشان دادن علاقه گردشگران برای دیدن این کشور رشد چشمگیری برای صنعت توریسم گرجستان می باشد. بنابراین موفقیت مقامات عالی گردشگری گرجستان در جذب این تعداد توریست در سال 2015 نشانگر هدف گذاری صحیح و نگاه تعاملی مناسب برای ارتقاء اقتصاد کشور گرجستان از طریق این صنعت می باشد. ادامه این روند میتواند بدون توجه به سایر منابع درآمدی، برای کشور درآمد های میلیارد دلاری همچون کشور ترکیه را نوید دهد.

دیدگاه ها مسدود است.

Batumi, Georgia, Gorjestan, Tbilisi, Teflis, آداب, آشپزی گرجی, باتومی, تفلیس, خینکالی, رسوم, طرز تهیه خینکالی, غذاهای گرجستان, غذاهای گرجستانی, غذاهای گرجی, غذای گرجی, فرهنگ, گرجستان, نحوه پخت خینکالی,